וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.6: סוכמה עסקת מאונט ליונייטד, ברוזוביץ' באל נאסר

צ'לסי תקבל כ-60 מיליון ליש"ט עבור הקשר, הקרואטי של אינטר חובר לרונאלדו בערב הסעודית. פ.ס.ז' תשלם לבאיירן 45 מיליון יורו לצד בונוסים על לוקאס הרננדז. פאו טורס על סף חתימה באסטון וילה

תקציר יורו עד גיל 21: נבחרת איטליה הצעירה - נבחרת נורבגיה הצעירה 1:0/ספורט1

העברות

* טאטה מרטינו מונה למאמנה של אינטר מיאמי. הארגנטינאי יתאחד עם ליאונל מסי וסרג'יו בוסקטס, אותם אימן בברצלונה, ויהיה על הקווים בפרויקט האמריקאי המסקרן.

* ז'ורז'ה טשיירה בן ה-36, בלם מכבי חיפה בעונת 2009/10, עזב את סנט טרוידן הבלגית וחזר הביתה, לפורטוגל, לקבוצת אבש מליגת המשנה.

שמועות

* סרחיו ראמוס רוצה לשוב לסביליה. הבלם בן ה-37 שלא ימשיך בפריז סן ז'רמן, מקווה לחזור למועדון נעוריו ולסיים שם את הקריירה, 18 שנה אחרי שנמכר לריאל מרדיד ובשורותיה שיחק עד אשר עבר לצרפת בקיץ 2021.

* אחרי שהמתין בימים האחרונים בציפייה לקבל הצעה טובה מברצלונה, מרצלו ברוזוביץ' החליט ללכת לכסף הסעודי וסיכם באל נאסר. הקשר הקרואטי יעבור בדיקות רפואיות בשישי לפני שיחתום על חוזה לשלוש שנים תמורת 100 מיליון יורו (כולל מענק חתימה) ויצטרף לכריסטיאנו רונאלדו. אינטר תקבל עבורו 23 מיליון יורו.

* דייויד אורנסטין מדווח: מנצ'סטר יונייטד הגיעה לסיכום עם צ'לסי בנוגע לרכישת מייסון מאונט. השדים האדומים ישלמו על הקשר 55 מיליון ליש"ט ועוד 5 מיליון בונוסים.

* באנגליה מדווחים שצ'לסי עשויה להצטרף למרוץ אחרי הארי קיין. הבלוז שנמצאים בדלול הסגל אחרי ריבוי ההחתמות מאז הצטרפותו של טד בולי למועדון, ינסו לפתות את החלוץ של טוטנהאם עם משכורת עתק. במקביל, ב"מירור" מדווחים שבאיירן מינכן הגישה הצעה שנייה על החלוץ האנגלי - 80 מיליון ליש"ט.

* מי שצפוי לחתום בבאיירן מינכן זהו קים מין-ג'ה, בלם נאפולי ונבחרת דרום קוריאה שסיכם על חוזה לחמש שנים. הבווארים הודיעו לאלופת איטליה שבכוונתם להפעיל את סעיף השחרור שלו בסך 58 מיליון יורו, כך מדווחת התקשורת האיטלקית.

* קים מין-ג'ה יתפוס את מקומו של לוקאס הרננדז, אחרי שפריז סן ז'רמן סיכמה על העברתו מבאיירן מינכן. הצרפתים ישלמו 45 מיליון יורו לצד בונוסים שינועו בין 3 ל-5 מיליון יורו, ובכך הוא יהפוך למכירה הכי יקרה בהיסטוריה של הבווארים יחד עם רוברט לבנדובסקי. ההודעה הרשמית צפויה לצאת מחר.

* רכש מרשים לאונאי אמרי: אסטון וילה עומדת לצרף את פאו טורס, בלם ויאריאל ונבחרת ספרד. האנגלים ישלמו בין 35 ל-40 מיליון פאונד, וטורס בן ה-26 יחזור לשתף פעולה עם המאמן שתחתיו פרץ בצוללת הצהובה.

* המחליף של סרג'יו בוסקטס? ב"אס" טוענים כי אוריול רומאו הוא המועמד העיקרי לרשת את הקפטן של ברצלונה בקבוצה. הקשר של ג'ירונה גדל באקדמיה הקטלאנית ועשוי לשוב למועדון נעוריו, אך ברצלונה לא מעוניינת לשלם עליו הרבה בעקבות סעיף השחרור שלו שעשוי לפחות עד סיום חוזהו ב-2025.

* באיטליה משוכנעים - אם הצעה טובה תגיע על פול פוגבה, יובנטוס לא תהסס למכור את הקשר הצרפתי ששיחק רק 172 דקות בעונת הקאמבק שלו בטורינו.

פול פוגבה שחקן יובנטוס. Valerio Pennicino, GettyImages
אחרי עונה מאכזבת במיוחד, שוב יעזוב את יובנטוס? פוגבה/GettyImages, Valerio Pennicino

* ז'וזה מוריניו סירב להצעה בסך 30 מיליון יורו נטו לעונה מאל הילאל הסעודית, כך לפי העיתונאי פבריציו רומאנו. "המיוחד" הבהיר שהוא מתמקד אך ורק ברומא, קבוצתו בשנתיים האחרונות.

* "טלגרף" אף מדווח על החשש של טוטנהאם: הארי קיין החל בבניית בית חדש עבור משפחתו, והחלוץ, חובב גולף מושבע, בונה את ביתו קרוב למגרש הגולף וות'וורת', במרחק 20 ק"מ בלבד ממתקן האימונים של צ'לסי.

* רובן לופטוס צ'יק נחת במילאנו ויחתום על חוזהו במילאן בשעות הקרובות. הקשר האנגלי מצטרף מצ'לסי תמורת כ-20 מיליון יורו.

* מילאן רוצה להתחמש בשחקן נוסף מהפרמיירליג כשאדאמה טראורה שסיים את חוזהו בוולבס עשוי להצטרף לרוסונרי בחינם, כך על פי ה"גאזטה דלו ספורט".

* ב"אס" העלו את האפשרות שגונסאלו אינסיו יעזוב את ספורטינג ליסבון בקיץ הקרוב. המועמדות לקלוט את הבלם הפורטוגלי הצעיר - ליברפול, ארסנל וניוקאסל.

* לפי ה"ל'אקיפ", שטרסבורג מעוניינת בפטריק ויירה כמאמן הקבוצה הבא. שחקן העבר האגדי של נבחרת צרפת וארסנל פוטר מקריסטל פאלאס בעונה החולפת ועדיין לא מצא קבוצה חדשה, ולפי דיווחים בצרפת, שטרסבורג עשויה להיות התחנה הבאה שלו בקריירה.

* לפי "הגארדיאן" הבריטי, קאלום הדסון-אודוי יעזוב את צ'לסי בחלון ההעברות הנוכחי. שחקן הכנף האנגלי סיים השאלה לא מוצלחת בבאייר לברקוזן ומבוקש בפולהאם, מילאן ונוטינגהאם פורסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully