וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן זלמנסון יחתום על חוזה בהפועל תל אביב לשנתיים נוספות

הסנטר (27, 2.06) יאריך את חוזהו במדים האדומים ויחבור לבר טימור, תומר גינת ואייל הראל. גם גיל בני קרוב להאריך את חוזהו. בקבוצה ממתינים לתשובה של מנפורד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

סנטר הפועל תל אביב עידן זלמנסון קרוב להארכת חוזה בקבוצה לשנתיים נוספות. זלמנסון והאדומים הגיעו כבר לסיכום על תנאיו, והוא אמור לחתום על החוזה ולהיות הישראלי הרביעי הבטוח בסגל של האדומים לקראת העונה הבאה ביחד עם בר טימור, תומר גינת ואייל הראל הצעיר.

זלמנסון (27, 2.06) הצטרף בקיץ 2021 להפועל תל אביב אחרי שנתיים בהפועל ירושלים ומיד הפך לחלק מרכזי בקבוצה. בעונתו הראשונה במדים האדומים רשם 9.3 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק. העונה ירד בדקות המשחק בצורה משמעותית מ-21.6 דקות במשחק ל-13.7 דקות בלבד, בשל העלייה במספר הזרים בסגל של האדומים, אך שמר על ממוצע טוב של 7.6 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק.

שחקן הפועל תל אביב עידן זלמנסון עם גיל בני. לירון מולדובן
האחד סיכם על המשך, השני יצטרף? זלמנסון ובני/לירון מולדובן

במקביל, בהפועל קרובים לסכם גם על הארכת חוזהו של גיל בני. הרכז סומן מאמצע העונה כשחקן שבקבוצה רוצים מאוד לשמור, והוא קיבל הצעה להמשיך, כשבמקביל מספר קבוצות נוספות רצו להחתימו. בהפועל ממתינים לתשובה חיובית על ההצעה להאריך את חוזהו של קסבייר מנפורד, שקיבל מהקבוצה הצעה משודרגת לעומת שכרו בעונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully