וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו הורחק, סטוק ניצחה: המפגש הראשון בין דלאפ למנהל מכבי ת"א

הצהובים פגשו את קבוצתו של עוזר המאמן החדש ב-2011 בליגה האירופית והובסו, אך מה שיזכרו לעד מאותו הפסד זאת הפגיעה של המגן השמאלי עם הנעל בקוון. האירי לא שותף בשני המפגשים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה היום על השלמת הצוות המקצועי לרובי קין, מאמן הקבוצה החדש, כשרורי דלאפ מונה לעוזר המאמן האירי. שחקן העבר שהיה בשנים האחרונות עוזר מאמן בסטוק סיטי מהצ'מפיונשיפ באנגליה, היה ידוע בזמנו על הוצאות החוץ המפורסמות שלו, דבר שהיה סימן ההיכר שלו כשחקן פרמיירליג.

קבוצתו של דלאפ אפילו פגשה את מכבי תל אביב בעונת 2011/12 בשלב הבתים של הליגה האירופית, כשבמשחק שנערך באנגליה ניצחו המקומיים 0:3 את הצהובים כשעוזר המאמן הטרי של מכבי תל אביב היה על הספסל.

מהמשחק ההוא זכור בעיקר האירוע בו יואב זיו פגע עם הנעל שלו בקוון המשחק. אחרי שסטוק עלתה ליתרון 0:3 על הקבוצה של מוטי איווניר, שהיה אז מאמן הקבוצה וישב ביציע בעקבות הרחקה, קמרון ג'רום הורחק בעצמו כשפגע במגן השמאלי של הצהובים דאז וכיום מנהל הקבוצה והשאיר את האנגלים עם עשרה שחקנים. בדקה ה-55, אחרי שזיו זכה לשריקות בוז על כל נגיעה שלו בכדור מהקהל הביתי, המגן השמאלי של מכבי בעט בעצבים את נעלו שיצאה מכף הרגל על קו החוץ, והנעל פגעה בקוון שמיד אמר זאת לשופט המשחק שהרחיק את זיו בכרטיס אדום.

יואב זיו שחקן מכבי תל אביב (שמאל) אחרי שזרק נעל במשחק מול סטוק סיטי. רויטרס
איבד עשתונות והורחק מול דלאפ וסטוק סיטי. יואב זיו/רויטרס

במשחק השני בין הקבוצות בשלב הבתים הצהובים נוצחו באצטדיון בלומפילד 2:1 כשדין ווייטהד ופיטר קראוץ' כבשו ורוברטו קולאוטי צימק. גם במשחק השני מול האנגלים, דלאפ לא שיחק, אך כעת תהיה לו הזדמנות לבנות קבוצה יחד עם המנהל המקצועי שפגע בקוון נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully