וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: סימון ביילס חוזרת להתחרות, שנה לפני אולימפיאדת פריז

בשורות משמחות לחובבי ההתעמלות: ביילס בת ה-26, מי שנחשבת לאחת המתעמלות הגדולות בכל הזמנים, תיקח חלק בתחרות גדולה בארה"ב ותתחרה מול סוניסה לי

תרגיל הקרקע של סימון ביילס באליפות ארה"ב/USA Gymnastics

סימון ביילס חוזרת! המתעמלת בת ה-26 תשתתף בתחרות ה-U.S. Classic ב-5 באוגוסט, שתהיה הראשונה שלה מאז אולימפיאדת טוקיו. אל ביילס מצטרפת מדליסטית הזהב האולימפית סוניסה לי, שתחרות העילית האחרונה שלה הייתה בטוקיו.

לי גם התחרתה ברמת ה-NCAA עבור אובורן בשתי העונות האחרונות ואמרה שהיא מתכננת לבחון אפשרות להיות באולימפיאדה בשנת 2024. ביילס לא הודיעה אם היא מתכננת להיבחן למשחקים האולימפיים בפריז, ולא שיתפה בפומבי שום מידע על חזרה לאימונים.

סימון ביילס מתעמלת אמריקאית. Jamie Squire, GettyImages
מאוחר מדי? ביילס/GettyImages, Jamie Squire

בקיץ שעבר ביילס אמרה שהיא מתלבטת לגבי קאמבק, אבל שהיא תהיה באולימפיאדת פריז בתפקיד כלשהו, ספורטאית או אחרת. היא גם שיתפה שהיא עדיין עוברת בדיקות סמים. זה היה משמעותי מכיוון שספורטאים שפורשים (או מתכננים לקחת הפסקות ארוכות מהתחרות) מגישים לעתים קרובות ניירת כדי להוציא את שמם ממאגר בדיקות הסמים.

אם ביילס הייתה מוציאה את שמה מבדיקות הסמים, והייתה רוצה לחזור מאוחר יותר לתחרות, היא הייתה נדרשת לחכות שישה חודשים לאחר החזרה למערכת בדיקות הסמים כדי להיות זכאית להתחרות.

ביילס לקחה בעבר הפסקה מהתעמלות לאחר משחקי ריו 2016, ואז חזרה לאימונים במשרה מלאה בנובמבר 2017. מחנה הנבחרת הראשון שלה היה במאי 2018. התחרות הראשונה שלה הייתה ביולי. מאוחר יותר היא זכתה באותה שנה בתארי הקרב-רב בארה"ב ובאליפות העולם.

"התעמלות היא לא אחד מענפי הספורט שאתה יכול פשוט לצאת ולקפוץ אליו בחזרה", אמרה לאחרונה אלי רייזמן, שלקחה הפסקה אחרי אולימפיאדת 2012 וחזרה בהצלחה לתחרות ב-2015 וב-2016. "זה באמת דורש הרבה. אפילו לעשות סלטה אחורית בפעם הראשונה, למחרת כל כך כאב לי. שכחתי עד כמה כל חלק בגוף שלי לא מנוצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully