וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקנס של מכבי חיפה הופחת, אך התווספה הפחתת נקודות על תנאי

הירוקים קיבלו תשובה לאחר הערעור על התפרעות האוהדים במשחק מול מכבי תל אביב כשהעונש הכספי ירד מ-35 ל-15 אלף ש"ח, אולם הקבוצה עשויה לאבד נקודות בעתיד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

מכבי חיפה קיבלה הערב (רביעי) את תשובת בית הדין לאחר הערעור שלה על הענישה בעקבות האירועים במשחק בין הירוקים למכבי תל אביב בחודש מאי האחרון, כשהקבוצה כעת נענשה בשני משחקים בלי היציע הצפוני והדרומ ובהפחתת שתי נקודות על תנאי. בנוסף לכך, האלופה נקנסה ב-15 אלף ש"ח על קריאות גזעניות.

תחילה, הירוקים נענשו בסגירת היציע הדרומי והצפוני התחתון למשחק הביתי הראשון בעונה הקרובה, בעוד על הקריאות הגזעניות מצד הקהל קיבלו קנס בסך 35 אלף ש"ח. מכבי חיפה טענה בערעור כי העונש שהוטל חמור מדי וכי היא לא הייתה יכולה למנוע את האירועים שהתרחשו במשחק.

קהל מכבי חיפה. קובי אליהו
הקנס הופחת, התווספו נקודות על תנאי. מכבי חיפה/קובי אליהו

במקרה של הקריאות הגזעניות, בית הדין קיבל את ערעור חיפה והפחית את הקנס בהתחשב בעובדה שזה היה מקרה של אוהד בודד אשר ננקטו אמצעים אזרחיים כנגדו על ידי הקבוצה.

על הקנס הכספי שהופחת נרשם: "באשר לקנס הכספי בסך 35 אלף ש"ח שהוטל בגין קריאות גזעניות, אפשר ובהתחשב בעובדה כי המדובר היה במקרה בודד של אוהד אחד, אשר כנגדו ננקטו אף אמצעים אזרחיים ע"י הקבוצה, כי הקנס שהוטל הינו גבוה מידי, ואנחנו סבורים כי ניתן היה להסתפק בקנס של 15 אלף ש"ח בלבד".

על הפחתת הנקודות על תנאי: "לא מצאנו טעם של ממש בערעורה של מכבי חיפה בגין העונש שהוטל עליה בשל התפרעות האוהדים... ראוי היה לאור עברה המשעמתי המכביד להוסיף לעונש שהוטל עליה, עונש על תנאי של הפחתת שתי נקודות בגין כל מקרה נוסף של התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות... אנו מורים אם כן כי לעונש שהוטל ע"י בית הדין יתווסף עונש של הפחתת שתי נקודות ליגה על תנאי למשך שנה, בכל מקרה של הרשעה בעבירה של התפרעות אוהדים תוך שימוש באמצעים פירוטכניים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully