וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן אדלסון: "זה יכול לקחת חמש שנים, אבל המטרה היא היורוליג"

28.6.2023 / 16:40

בעלי הפועל ירושלים התייצב למסיבת עיתונאים ראשונה והצהיר: "גדלתי על קובי בריאנט בשיאו, מנטליות ה'ממבה' תושרש בקבוצה. רוצה לבנות את הארגון הטוב בישראל ולזכות בתארים בכל המפעלים. אנחנו במו"מ לאירוח הפיינל פור של ליגת האלופות עוד העונה"

עידן מתן אדלסון בהפועל ירושלים יצא לדרך. כשלושה חודשים אחרי שהמועדון עבר לבעלותו של איש העסקים היהודי-אמריקאי, היום (רביעי) הוא שבר שתיקה ארוכה במסיבת עיתונאים ראשונה שבמהלכה התייחס לתכניות, למטרות ולחזון שלו כבעלים החדש שרוצה להפוך את הפועל ירושלים למותג בינלאומי גדול ומצליח בארץ ובעולם.

כזכור, בשבוע שעבר אדלסון כבר הבהיר ש"היורוליג היא המטרה העיקרית שלנו" ובמסיבת העיתונאים התייחס לכך בהרחבה וטען שגם אם הדבר "ייקח שנתיים או חמש, אנחנו רוצים להגיע לשם". כמו כן במהלך מסיבת העיתונאים הכריז על האריכת חוזיהם של המאמן אלכסנדר דז'יקיץ', הרכז קאדין קרינגטון והחתמת הסנטר גבי צ'אצ'אשווילי.

מתן אדלסון, בעלי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עידן חדש יוצא לדרך בירושלים. אדלסון/ברני ארדוב

אדלסון אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "זהו יום מרגש עבורי מבחינה אישית, עבור הכדורסל הישראלי, עבור העיר ירושלים ובמיוחד עבור הפועל. אנחנו מתחילים עידן חדש עבור המועדון ועבור עצמי ואני מאושר ובטוח בצעדים הבאים שלנו ביחד. אני כאן כדי לחשוף את החזון שלי, השאיפות שלי וגם להכריז על מהלכים מקצועיים ראשונים שלנו".

על עצמו סיפר: "כל חיי היו סביב כדורסל. גדלתי בלוס אנג'לס, ולמרות שחייתי בלאס וגאס הגעתי עם ההורים למשחקים רבים של הלייקרס. כילד לא הייתי יכול שלא לאהוב את קובי בריאנט, זה היה ממגנט. גדלתי עליו וצפיתי בו בגרסה הכי טובה שלו ומנטליות ה'ממבה' תושרש בהפועל ירושלים. שיחקתי כדורסל בגיל צעיר ובסופו של דבר עברתי לתחום הניהול. לא הייתי כאן לולא האהבה שלי למדינת ישראל. אחרי שבכל ביקור שלי כאן התאהבתי במדינה, החלטתי לפני שנתיים לעבור לחיות כאן וידעתי שזה רק עניין של זמן עד שאהיה מעורב בספורט הישראלי. ההורים שלי ציוניים ואין גאה ממני לייצג עיר כמו ירושלים הבירה".

מתן אדלסון, בעלי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"רואה בהפועל ירושלים פוטנציאל למותג בין לאומי"/ברני ארדוב

הבעלים המשיך: "מטרה שלי היא לזכות בתארים בכל תחרות שנשחק בה. אנחנו כרגע מחוייבים להישאר ב-BCL לעונה נוספת, אבל המטרה היא להגיע ליורוליג. אין ספק בכך שהפועל, כארגון וכקהילה שנתמכת על ידי האוהדים הכי טובים בישראל והעיר ירושלים, ראויה להיות ביורוליג. הדרך ליורוליג לא ברורה וזה יכול לקחת שנתיים או חמש, אבל נעשה את מה שצריך ובדרך שלנו כדי להיות ביורוליג. המטרה היא להגביר את המאמצים כדי להשתתף ביורוליג".

עוד אמר: "בנוגע לקבוצה והשחקנים, נרצה להעמיד לרשותם את התנאים הכי טובים. נדאג למתקנים שלא נראו בישראל, אני מתחייב גם לשפר את חווית האוהדים בארנה שהאיא כבר מיוחדת, אבל תהיה עוד יותר מיוחדת. אנחנו רוצים לתת לאוהדים שלנו את הכי טוב שיש - מקניית כרטיסים, מרצנ'נדייז, חדשות, הכל. אנחנו עובדים על אפליקציה שתקרב את האוהדים אלינו. אני רואה בהפועל ירושלים פוטנציאל למותג בין לאומי ואנחנו מכוונים לשם, ובמקביל הסלוגן 'יש בנו אהבה והיא תנצח' יישאר".

מרים אדלסון. ברני ארדוב
אמא מרים הגיעה לתמוך מקרוב/ברני ארדוב

על סוגיית היורוליג: "אנחנו במו"מ עם ה-BCL כדי לארח את הפיינל פור בירושלים עוד העונה. יש לנו שאיפות ומטרות בידיעה שלפנינו פרויקט לטווח ארוך, אבל אני מאמין שנגיע לשם. אנחנו רוצים שהפועל ירושלים תהפוך לפנים של הכדורסל הישראלי, יש למועדון הזה עוד המון לאן לשאוף ולגדול. שוחחתי עם הנהלת היורוליג והבטיחו לי שיש להפועל ירושלים מקום בליגה בעתיד".

על ה-NBA, ליגה שהוא מכיר מקרוב: "אמרתי ליונתן אלון שאני פחות מתרגש לראות את ה-NBA עכשיו, אחרי שצפיתי בכדורסל אירופי. זה כדורסל פחות מלהיב, הרבה יותר אחד על אחד מאשר קבוצתי. הרמה באירופה גבוהה ואני מקווה שהיא רק תמשיך לעלות".

לסיום הבהיר: "אהיה מעורב מאוד, אני כאן לטווח הארוך והרצון שלי להישאר לתמיד רק יגבר ככל שנצליח. חשוב לי להיות מעורב, להגיע למשחקים כאוהד וגם יצטרפו אנשי הנהלה נוספים. ההורים תמיד לימדו אותי שצריך לנסות ליצור ולהשפיע ואני מאוד מאמין שכאן יש הזדמנות גדולה להצליח, זו הסיבה שאני בהפועל ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully