וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלסון הכריז: דז'יקיץ' וקרינגטון האריכו חוזה, צ'אצ'אשווילי חתם

28.6.2023 / 16:14

המאמן הסרבי זכה להבעת אמון מהבעלים החדש ויישאר לשלוש שנים, אף שהיה חתום כבר לעונה הקרובה. הרכז ימשיך עד 2026, הסנטר מצטרף

מתן אדלסון הציג היום (רביעי) באופן רשמי את העידן החדש בהפועל ירושלים תחת בעלותו. אלא שעוד לפני השינויים הצפויים במועדון, הוא דאג להבטיח המשכיות בעמדת המאמן: הוא פתח את חוזהו של אלכסנדר דז'יקיץ' והאריך אותו עד 2026 בשכר משודרג.

למעשה, דז'יקיץ' קיבל הארכת חוזה ראשונה כבר לפני ארבעה חודשים מהבעלים הקודם איל חומסקי, והיה חתום לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. כעת החוזה הוארך ושודרג עד 2026. למעשה, עם כניסתו של אדלסון לתפקיד, הוא דאג להביע את אמונו בסרבי באמצעות "נעילתו" לשלוש שנים נוספות. אם אכן יעשה זאת, הוא יהיה המאמן הראשון במועדון להשלים ארבע שנים מלאות ורצופות מאז אריה כהן בשנות ה-60.

מאמן העונה בליגת העל, 2022/23: אלכסנדר דז'יקיץ', הפועל ירושלים. דני מרון
לא יעזוב בקרוב. אלכסנדר דז'יקיץ'/דני מרון

מי שעוד האריך חוזה עד 2026 זהו קאדין קרינגטון. "אני ממש שמח להמשיך בהפועל", אמר קרינגטון לאחר החתימה, "היתה לנו שנה נהדרת אבל אני בהחלט חושב שיש לנו חשבון פתוח וזו הסיבה שאני מאוד נרגש לחזור ולעשות משהו מיוחד. יש לנו אוהדים נהדרים, הארגון אדיר, לכן זו הייתה החלטה קלה עבורי להאריך את החוזה ולבנות כאן משהו לשנים הבאות. יאללה הפועל!".

דז'יקיץ' הוסיף: "דינו הוא האדם הנכון והשחקן הנכון עבור המועדון שלנו. אנחנו שמחים שנוכל להמשיך לעבוד איתו ואנחנו מאושרים שהוא מצא לנכון שהפועל ירושלים זה המקום שהוא רוצה להיות בו בשנים הבאות".

גבי צ'אצ'אשווילי, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הרכש הראשון. צ'אצ'אשווילי/ברני ארדוב

כאמור, לסגל גם מצטרף הסנטר גבי צ'אצ'אשווילי (23, 2.10) שחתם עד 2026 והפך לשחקן הרכש הראשון הקיץ. הוא חתם במקומו של איתי שגב ויתפוס את משבצת הסנטר המחליף. "אני שמח מאוד להצטרף להפועל ירושלים ולהיות חלק ממועדון מפואר עם מנטליות ווינרית", אמר צאצאשוילי לאחר החתימה, "יש לנו קהל אדיר שאני מבטיח שנילחם בשבילו בכל שנייה שלנו על המגרש. אני מאמין שאוכל לתרום מהאיכויות שלי ושבעזרת עבודה קשה ודבקות בדרך שהמאמן יקנה לנו - נוכל לעמוד ביעדים שלנו. יאללה הפועל!".

צ'אצ'אשווילי שיחק בעונה הקודמת בבאמברג הגרמנית, שם רשם ממוצעים של 7 נק', 4.8 ריב', ו-60% מהשדה ב-21 דקות בממוצע בכל המסגרות. לפני שנתיים שיחק הסנטר הצעיר בהפועל גליל עליון, שם העמיד ממוצעים של 8.1 נק', ו-5.4 ריב' ב-22 דקות בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully