וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה למכבי תל אביב? בספרד מאמינים שלורנזו בראון ישחק באליפות העולם

הצהובים מקווים שהרכז לא יופיע אחרי עונה מתישה, אבל בספרד מעריכים שהוא יכלל בסגל. בינתיים הביקורות חוזרות: "אין לו קשר למדינה"

מכבי תל אביב מחזיקה אצבעות לכך שלורנזו בראון לא ישחק הקיץ במדי נבחרת ספרד באליפות העולם, אבל ספק אם תקבל את מבוקשה. הרכז שיחגוג באוגוסט יום הולדת 33 עבר עונה מתישה שהחלה עם זכייה ביורובאסקט עם נבחרת ספרד ונמשכה עם 80 משחקים במדי מכבי תל אביב, אמור להיכלל בספק למונדובאסקט - כך טוענים היום (רביעי) בספרד.

מאמן הנבחרת סרג'יו סקאריולו יפרסם את הסגל בימים הקרובים, אבל לפי הדיווח ב"אס", בנבחרת ספרד בונים עליו ומייעדים לו מקום בחמישייה לצד ריקי רוביו. אלברטו דיאס ממלאגה צפוי לשמש כרכז המחליף. גם סרחיו יוי עשוי להיות חלק מהסגל.

בראון הצהיר אחרי הזכייה באליפות עם מכבי תל אביב שהתייצבותו לנבחרת בקיץ הקרוב מוטלת בספק, אולם בספרד מתעקשים שהוא אמור להיות חלק מהסגל.

שחקן נבחרת ספרד לורנזו בראון. TOBIAS SCHWARZ/AFP, GettyImages
שוב יגיע מותש לישראל? לורנזו בראון במדי נבחרת ספרד/GettyImages, TOBIAS SCHWARZ/AFP

כך או כך, למרות שבראון כבר הסיר את סימני השאלה סביב נאמנותו ומחוייבותו לנבחרת בקיץ הקודם בו הצעיד את לה רוחה לזכייה ביורובאסקט, הביקורות על אזרוחו בספרד חוזרות. הפעם הגיע תורו של שחקן העבר אלפונסו רייס להשמיע ביקורת.

"אני מכיר את לורנזו בראון והוא אדם נהדר ושחקן מצוין, אבל הוא מעולם לא שיחק בליגה הספרדית ואין לו שום קשר למדינה שלנו. אני מאמין בכל ליבי שלצרף אותו לנבחרת זו טעות. זו לא הדרך לעשות את הדברים", אמר רייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully