וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליות והישגים נהדרים באליפות אירופה הפתוחה בברידג'

הישראלים סיימו את התחרות כשארבעה זוגות נמצאו בין 26 המקומות הראשונים בתחרות - הייצוג הכי גבוה במקום זה לנבחרות לאומיות

מדליית כסף לספורטאי איגוד הברידג'. EBL,
מדליית כסף לספורטאי איגוד הברידג'/EBL

אלירן ארגלזי (34) ולי רוזנטל (32) זכו במקום השני בתחרות הזוגות הפתוחה, מההישגים הגדולים ביותר של ישראל בברידג' בשנים האחרונות. בתחרות השתתפו כ-150 משתתפים מאירופה - אך גם ממקומות נוספים וביניהם סין וארצות הברית. בנוסף אליהם, בתחרות זו גם הגיעו למקום התשיעי אילן ברקת (54) ואסף לנגי (52). תומר לוינשטיין (21) ועילי בנירי (23) סיימו את התחרות במקום העשירי.

הישגים נוספים נרשמו גם בתחרות הזוגות לנשים בה עדי אסולין (30) והילה לוי (30) סיימו את התחרות במקום ה-9 מתוך 45 זוגות בגמר א'. אדל פטלקו (18) וזיו רויטמן (18), שגם ישתתפו באליפות העולם לנשים סיימו את התחרות במקום השלישי בגמר ב'.

אליפות אירופה הפתוחה בברידג' מתקיימת אחת לשנתיים, וכל שחקן ברידג' המעוניין בכך יכול להירשם. ההישגים המרשימים שהביאו הזוגות הישראלים בתחרות ממצבים את המדינה בחמישייה הראשונה בדירוג מבין 150 המשתתפים - היחס הכי גבוה במיקום למדינה.

אוריה מאיר, מנכל"ית התאגדות הברידג' הישראלית וחברת הנהלת איגוד הברידג' האירופאי אמרה: "הם מתאמנים מאוד קשה. לשחק ברידג' זה נשמע כאילו זה לא ספורט - אבל זה ספורט מתחום החשיבה. צריך כושר ריכוז מטורף, במיוחד כשמשחקים מהבוקר עד הלילה כל יום ובעשרות לוחות משחק. מאוד גאים בספורטאים שלנו".

אלירן ארגלזי, שכבר פעמיים היה אלוף העולם לצעירים, סיכם: "זה ההישג הכי גדול שלי בקריירה. עם כל האליפויות ללא ספק. אחרי המשחק הזה ירדו לי דמעות של אושר. זה גרם לי עוד פעם להתאהב במשחק. השותף שלי שחקן ברמה מאוד גבוהה וזו זכות לשחק איתו ולהביא הישגים כאלה. הוא זה שהיה שם בשבילי ואני בשבילו - מנטלית פיזית ונפשית. זה הקסם של שותפות טובה."

בחודש אוגוסט ישלחו הספורטאים לאליפויות העולם בברידג' לצעירים בהולנד, ולבוגרים במרוקו - שלכל אחת מהתחרויות העפילו ארבע נבחרות ישראליות.

  • עוד באותו נושא:
  • ברידג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully