וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לליגת העל: ווילי וורקמן חתם בשורות בני הרצליה

28.6.2023 / 9:46

הפורוורד הוותיק ששיחק אשתקד בעירוני רעננה מצטרף לקבוצה המתחדשת של דן שמיר: "זה מועדון שעשה קפיצה גדולה בשנתיים האחרונות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

דן שמיר ממשיך בבניית הסגל שלו בבני הרצליה ואחרי שאתמול הקבוצה האריכה את חוזהו של סנדי כהן, היום היא הודיעה על החתמתו של ווילי וורקמן. הפורוורד הישראלי צבר ניסיון רב בליגת העל כששיחק בין היתר בהפועל תל אביב, מכבי אשדוד ומכבי חיפה. אחרי עונה מוצלחת בהפועל חולון, הצטרף וורקמן להפועל ירושלים ורשם 6 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק.

בקיץ האחרון על אף שהיה מבוקש בקבוצות רבות בליגת העל, בחר ווילי להצטרף לעירוני רעננה מהליגה הלאומית. ברעננה קלע וורקמן 15.4 נקודות, קטף 8.8 ריבאונדים, מסר 3 אסיסטים וחטף 1.5 חטיפות למשחק.

המנהל המקצועי, זופי אבדיה אמר עליו: "ווילי שחקן עם לב ענק, מאוד אכפתי שנלחם בכל משחק למען הקבוצה ואני מאוד שמח שהצלחנו לצרף אותו לשורותינו ושהוא בחר לחתום דווקא פה אחרי שהיה מבוקש במספר לא קטן של קבוצות בליגה".

שחקן הפועל גלבוע גליל, רוני הארל, מול ווילי וורקמן, הפועל ירושלים. דני מרון
יחזק את הקבוצה של דן שמיר. וורקמן/דני מרון

מאמן הקבוצה, דן שמיר: "ווילי הוא אחד השחקנים המרכזיים שסימנו, הוא מתאים לסגנון ואיך שאני רוצה לראות את הקבוצה. הוא שחקן שמשחק בלי אגו ותמיד טובת הקבוצה לנגד עיניו, מנוסה בליגה שלנו ומביא גם מנהיגות ואופי לכל קבוצה ששיחק בה ואני בטוח שנהנה ממנו""

ווילי וורקמן: "אני שמח להצטרף להרצליה, מועדון שעשה קפיצה גדולה בשנתיים האחרונות והפך להיות אחד המועדונים המובילים בישראל. אני אביא לקבוצה את מה שאפיין אותי לאורך הקריירה - לב, לחימה ואכפתיות ואעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה. ראיתי את האולם מלא פה בכל משחק בשנתיים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully