וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוורת בעלת ותק רב באימון תיבנה סביב קין במכבי תל אביב

28.6.2023 / 9:22

הקבוצה בדרך לסכם עם עוזרים בעלי ניסיון רב שיסייעו למאמן הצעיר בדרכו החדשה בישראל. קין נפגש אתמול עם השחקנים בקרית שלום, הרבה לחייך ולהשרות אווירה טובה. הערב יעביר את אימון הבכורה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

אחרי הצגתו אתמול בערב (שלישי) במסיבת עיתונאים באיצטדיון בלומפילד, יעביר הערב רובי קין את האימון הראשון שלו בקרית שלום כמאמן מכבי תל אביב. אתמול, מיד אחרי מסיבת העיתונאים, נסע קין מבלומפילד לקרית שלום כדי לפגוש את השחקנים ולשוחח עימם בקצרה.

הוא הרבה לחייך ולחץ את ידי כולם. מאוחר יותר צפה באימון הכושר שנערך על הדשא כשלצידו מנכ"ל הקבוצה והאחראי המקצועי בן מנספורד. מנספורד ישוב לאנגליה היום לשהות לצד רעייתו הכורעת ללדת ובקרית שלום ישאר נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס, שישב אתמול לצד קין במסיבת העיתונאים, אבל לא דיבר.

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
תיבנה סביבו כוורת מנוסה. רובי קין/דני מרון

במכבי תל אביב יודעים שאחת הבעיות שיכולות לצוץ בנוגע לקין נעוצה בחוסר נסיונו כמאמן. עדיין משוכנעים במועדון ששחקן עבר עם פרופיל כשלו, יכול להתגבר על בעית הקילומטראז' הנמוך באימון. ובכל זאת כדי לייצר איזון, צפויים במכבי תל אביב למנות לצידו של קין עוזרי מאמן עם ניסיון רב בתחום. גם עוזר מאמן, גם מאמן שוערים וגם מאמן כושר אמורים להתמנות ויתכן שאפילו עוזר מאמן נוסף יגיע. המטרה היא לבנות סביב קין כוורת בעלת ותק בתחום האימון כדי שזו תסייע לו בדרכו החדשה בישראל. אגב, טרם נקבע אם משפחתו של קין, רעייתו ושני בניו, יצטרפו אליו בהמשך ויחיו לצידו בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully