וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאורח חיים בריא: שת"פ בין הולמס פלייס לריו מרה

מותג הטונה ריו מרה יוצא החודש בקמפיין ושיתוף פעולה עם רשת מועדוני הולמס פלייס וגו אקטיב - במהלך המקדם אורח חיים בריא. המסר המרכזי של שיתוף הפעולה: טונה ריו מרה בשמן זית - תטעמו את ההבדל!

ריו מרה בהולמס פלייס. יחצ,
ריו מרה בהולמס פלייס/יחצ

ריו מרה, מותג הטונה מספר 1 במכירות באיטליה, ומוביל מכירות הטונה בשמן זית בישראל*, יוצא בקמפיין משותף עם רשת מועדוני הולמס פלייס וגו אקטיב תחת המסר: "ריו מרה בשמן זית - תטעמו את ההבדל!"

כחלק מהקמפיין יערך בחודש הקרוב שת"פ עם רשת מכוני הכושר הולמס פלייס וגו אקטיב, ובהם יחולקו במועדונים נבחרים ברחבי הארץ אלפי דוגמאות של המוצר האהוב למתאמנים ולספורטאים. בנוסף , יוצגו על גבי מסכים בחדרי הכושר, סרטוני תדמית לאורך כל שעות היום, ולמשך כחודש ימים.

הקמפיין ייתמך גם בערוצי הדיגיטל, בין השאר: ע"י משפיעני רשת מתחומי הקולינריה ומעולמות הספורט ומובילי אורח חיים בריא, הפעילים בפלטפורמות האינסטגרם והטיקטוק שיחשפו את מוצרי ריו מרה לגולשים שלהם באמצעות מתכון מקורי .

מותג הטונה האיטלקי ריו מרה, היה הראשון לפני כ-20 שנה שחשף את הצרכן הישראלי לטונה באיכות פרימיום ולטעם הייחודי של טונה בשמן זית. במסגרת הקמפיין שעולה במהלך החודש, יודגשו היתרונות והתועלות של ריו מרה המתמחה ביצור טונה בשמן זית, בטעם איטלקי אמיתי, בלתי מתפשר ובאיכות ייצור בסטנדרט אירופאי מוצרי הטונה של ריו מרה עשויים מהנתחים האיכותיים ביותר של הדג, אשר נבחרו בקפידה ומדגישים את הטעם העסיסי של הטונה. כמו כן הקמפיין ידגיש את היתרון שבצריכת הטונה המכילה 24 גרם חלבון ב- 100 גרם, ואת טעמה המשדרג כל ארוחה, ע"י שילובו בפסטות, בסלטים, בכריכים, כארוחת ערב מזינה וקלה להכנה ואף כנשנוש בין הארוחות או ביום העבודה.

הטונה של ריו מרה היא באיכות פרימיומית והנתחים ארוזים בשמן זית איכותי וללא חומרים משמרים.
הייחודיות שבתהליך הייצור של טונה ריו מרה היא שהדגים שנבחרים בקפידה עוברים תהליך של ניקוי כפול להסרת כל עודפי השומן והחלקים שאינם ראויים ולאחר מבדקי איכות ועמידה בתנאי בקרה קפדניים לאורך כל שרשרת האספקה, מקבל הצרכן נתחים איכותיים וטעימים במיוחד.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully