וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל האאוטסיידרית של הבית. צ'כיה לא אמורה להיתקל בבעיות"

בתקשורת הצ'כים בטוחים בעצמם לקראת המשחק המכריע ביורו הצעירות (19:00, ספורט1). המאמן לא מקל ראש: "תורג'מן אחד השחקנים המוכשרים בטורניר, פרץ שוער מהטופ"

תקציר יורו עד גיל 21: נבחרת הולנד הצעירה - נבחרת גאורגיה הצעירה 1:1/ספורט1

בצ'כיה משוכנעים שהנבחרת תעשה את המוטל עליה הערב (רביעי, 19:00, ספורט1) נגד ישראל ותעפיל לרבע גמר יורו הצעירות. הצ'כים לא עלו לרבע הגמר כבר 12 שנים, אבל מגיעים למחזור הנעילה של שלב הבתים במצב טוב, כשהם מדורגים במקום השני שמוביל לשלב הבא. לצ'כים מספיקה נקודה אחת מול ישראל כדי להבטיח את הכרטיס.

"הדרך של נבחרת צ'כיה ביורו הצעירות מזכירה מאוד את המסע של נבחרת צ'כיה הבוגרת ביורו 1996", נזכרו בתקשורת הצ'כית בטורניר הקסום מהעבר, בו נעצרו רק בגמר. "בזמנו, צ'כיה פגשה במחזור האחרון של שלב הבתים את הקבוצה החלשה ביותר בבית - רוסיה. הפעם זו ישראל, שנראית כמו האאוטסיידרית של הבית ולא אמורה להוות בעיה עבורנו".

"מצד שני", סייגו ואמרו, "גם לא כדאי לזלזל בישראל. גם ביורו 1996 הזדקקנו לשער דרמטי בדקה ה-88 כדי לסיים ב-3:3 ולעלות לשלב הבא. הפעם נקווה שזה יילך יותר בקלות".

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל הצעירה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"שוער מהטופ". דניאל פרץ/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אבל אם בתקשורת הצ'כית מקלים ראש בישראל, נראה שבנבחרת עצמה רחוקים מלזלזל. מאמן צ'כיה יאן סוחופארק אמר ש"התכוננו לישראל במלוא הרצינות, בידיעה שיש לה שחקנים מצוינים. דניאל פרץ שוער מהטופ, ודור תורג'מן אחד השחקנים הכי מוכשרים בטורניר לדעתי. אסור לזלזל בנבחרת שעלתה ליורו עם כל כך הרבה אופי, ושהתמודדה בצורה מעוררת כבוד מול גרמניה ואנגליה".

גם החלוץ וצלאב סיק גילה בקיאות מרשימה כשנשאל על נבחרת ישראל, מה שמלמד על רמת הדריכות של הצ'כים. "ישראל אולי משחקת בסגנון שונה מאנגליה וגרמניה, אבל זה לא אומר שהיא לא מסוגלת להיות דומיננטית. במונדיאליטו למשל, ישראל החזיקה בכדור יותר מברזיל במשחק מכריע, כך שבטוח שיהיה משחק מאוד מאוזן", אמר סיק. "התכוננו היטב לשחקנים המסוכנים שלהם בהתקפה, ואנחנו מאמינים שההגנה והקישור שלנו יצליחו להתמודד איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully