וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאס לסור חתם בפנאתינייקוס, ג'יילן אדאמס בטורק טלקום

הצרפתי הנהדר עזב את פרטיזן בלגרד והצטרף לפרויקט המעניין של הירוקים, שחקן מכבי תל אביב בעונה החולפת עבר לסגנית אלופת היורוקאפ. וירטוס בולוניה שמרה על המאמן ואיבדה שני שחקנים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

החתמה מרשימה לפנאתינייקוס המתחדשת של ארגין עתמאן. אחרי שצירפו את לוקה וילדוסה, הערב (שלישי) הודיעו היוונים על החתמתו של הסנטר מתיאס לסור לשנתיים אחרי עונה מרשימה בפרטיזן בלגרד. מי שעוד מועמד ללבוש ירוק בעונה הבאה הוא דריוס תומפסון, שכיכב העונה בבאסקוניה.

הפורוורד הצרפתי ששיחק גם בעברו במדי הצהובים, יחזק את הסגל הנבנה מחדש של הירוקים מאתונה, אחר שנה וחצי מוצלחת במיוחד בבירת סרביה. בעונה החולפת רשם 12.1 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים במדי הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' במסגרת היורוליג.

שחקן נוסף שמצא לעצמו בית חדש הוא ג'יילן אדאמס, שנפרד סופית ממכבי תל אביב. הגארד חתם בסגנית אלופת היורוקאפ טורק טלקום, ויבלה בעונה הקרובה באנקרה.

הרכז של מכבי תל אביב בעונה החולפת נפצע בכתפו במהלך חודש מרץ, ולמעשה כבר אז סיים את העונה והקדנציה שלו הצהוב. כעת, ינסה בגיל 27 להחיות את הקריירה אצל הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה בטורקיה במקום הראשון והודחה בחצי גמר הפלייאוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עוד ביורוליג, סרג'יו סקאריולו אישר שימשיך לאמן את וירטוס בולוניה גם בעונה הבאה, אך הוא איבד שני שחקנים. הסנטר מאם ג'אייטה חתם לשנתיים במונאקו, הרכז ניקו מאניון עבר לבאסקוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully