וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק ראשון: עמית גרשון חתם לשנתיים בהפועל חיפה

הגארד השתחרר מחוזהו בהפועל אילת והצטרף לשורות האדומים תחת אורן אהרוני: "מתרגש מאוד לחתום במועדון. בטוח שנעשה עונה מרגשת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

לאחר שדווח אתמול כי עמית גרשון יעזוב את הפועל אילת ויצטרף להפועל חיפה, הערב (שלישי) הגארד בן ה-27 חתם באופן רשמי בשורות הקבוצה מהכרמל. גרשון, ששימש כקפטן של אילת, הצטרף לאדומים לשנתיים הקרובות, כשהמעבר קורה עם בייאואט תמורת היציאה מהקבוצה הדרומית.

הגארד הישראלי אמר לאחר החתימה: "מתרגש מאוד לחתום במועדון הפועל חיפה, ומחכה להתחיל את האימונים ולפגוש את הצוות המקצועי ואת החברים החדשים בקבוצה. שמעתי המון על הקהל של הפועל חיפה שמגיע לכל מקום בארץ ומצפה לפגוש אותו ומבטיח להילחם ולתת הכל ובטוח שנעשה עונה מרגשת. אני רוצה להגיד תודה גדולה להפועל אילת על השנה האחרונה. הכרתי שם אנשים מיוחדים שנכנסו לי לב ומאחל להם הרבה בהצלחה. יאללה הפועל".

המנהל המקצועי, ראובן אלקס, הוסיף: "לעמית יש פוטנציאל גדול ואנחנו משוכנעים שאת הקפיצה המשמעותית בקריירה יעשה העונה בהפועל חיפה. הוא מסוג השחקנים שהקהל מיד מתחבר אליהם - שומר, נלחם, מחויב וקלעי מחונן".

עמית גרשון, שחקן הפועל אילת. דני מרון
ילבש אדום בעונה הקרובה. גרשון/דני מרון

גרשון גדל במחלקות הנוער של מכבי חדרה והפועל עמק יזרעאל, ובהמשך עבר בבוגרים של הפועל עפולה בליגה הלאומית. את קפיצת המדרגה עשה עם העלייה לליגת העל כששיחק במדי הפועל ירושלים, הפועל גלבוע/גליל, הפועל באר שבע והפועל אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully