וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דה חאה חתם על חוזה חדש ומקוצץ, מנצ'סטר יונייטד התחרטה"

דיווח ב"את'לטיק": השוער הספרדי כבר הסכים לקיצוץ דרסטי בשכרו כדי להישאר, השדים האדומים חזרו בהם והגישו הצעה חדשה עבור שכר עוד יותר נמוך

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

הכרעה בנוגע לזהות הבעלים הבאים של מנצ'סטר יונייטד טרם התקבלה, רכש חדש טרם נחת באולד טראפורד, וכעת צצה סערה חדשה בצד האדום של מנצ'סטר סביב עתידו של השוער דויד דה חאה. הספרדי סיים את חוזהו, ואחרי 12 שנים בין הקורות עתידו היה לוט בערפל.

לפי דיווח ב"את'לטיק" השדים האדומים הציעו לאחרונה חוזה חדש שבו הספרדי הסכים לקצץ משמעותית את שכרו, אך אחרי שהוא חתם המועדון התחרט וביטל את ההסכם. במקום זאת הם הגישו הצעה חדשה עם שכר עוד יותר נמוך, וכעת דה חאה שוקל את האופציות המונחות בפניו.

דה חאה בן ה-32 מעוניין להמשיך לשחק ברמות הגבוהות, וכלל לא בטוח שזה יהיה במנצ'סטר יונייטד לאור היכולת החלשה שהציג העונה והסאגה הנוכחית. בינתיים הוא זוכה להתעניינות מערב הסעודית. בחוזהו האחרון דה חאה הרוויח סכום אסטרונומי של 375 אלף פאונד לשבוע.

דויד דה חאה, שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כך מתייחסים לשחקן אחרי 12 שנה במועדון? דה חאה/רויטרס

לא ברור מה הבשיל לפניית הפרסה של מנצ'סטר יונייטד, כאשר אחת האפשרויות היא שחלה התקדמות במגעים עם שוער אחר וחדש. יונייטד יצרה בימים האחרונים קשר עם נציגיו של אנדרה אונאנה מאינטר, ועל השולחן נמצאת גם אופציית דין הנדרסון, זאת על אף שהוא צפוי להימכר לנוטינגהאם פורסט שבה שיחק העונה כמושאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully