וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שלחה מכתב נוסף למשרד הפנים בנוגע לאזרוח סבוריט

27.6.2023 / 15:59

הנושא תקוע בעקבות הקמת ועדה שאמורה לבחון את הקריטריונים לקביעת הזכאות, ההתאחדות מסייעת לצהובים כדי שהמגן/בלם יוכל לשחק בנבחרת כבר בחלון הקרוב וגם שר התרבות והספורט מיקי זוהר הביע את תמיכתו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

מכבי תל אביב שלחה מכתב נוסף למשרד הפנים, המכותב לגופים נוספים ובתוכם משרד התרבות והספורט, במטרה לקדם את האיזרוח של אנריק סבוריט.

קצת לפני סיום העונה החולפת נעשה כבר צעד משמעותי לאיזרוח הספרדי, כאשר שר התרבות והספורט תומך בכך נוכח הפנייה של ההתאחדות לכדורגל, אלא שבשבועות האחרונים עניין האיזרוח של בלם מכבי תל אביב נתקע בשל הקמת ועדה שאמורה לבחון את הקריטריונים לקביעת הזכאות לאזרחות בספורט.

אנריק סבוריט, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מכבי תל אביב זוכה לגיבוי מההתאחדות ומשר התרבות והספורט. סבוריט/מאור אלקסלסי

לכן, במכבי תל אביב שלחו בימים האחרונים מכתב נוסף כדי לקדם את העניין, כאשר גם ההתאחדות לכדורגל מנסה לסייע על מנת שסבוריט יוכל לשחק בשורות הנבחרת בהתכנסות הבאה בעוד קצת יותר מחודשיים. במכבי תל אביב שוב נימקו את הבקשה בשמת דגש לכך שסבוריט משחק בישראל כבר חמש שנים וצפוי לשחק כאן גם בשלוש השנים הבאות.

יש להדגיש כי למרות שאזרוחו חשוב להבאת עוד זר לקבוצה, מכבי תל אביב טרם מילאה את מכסת הזרים שלה ויש לה מקום לשניים נוספים אחרי השחרור של אנדרה ז'ראלדש ורארש אילייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully