וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה השיקה "מנוי כשר" לטובת שומרי השבת

27.6.2023 / 14:50

המלאבסים יאפשרו לרכוש מנוי שבו 10 כרטיסים במחיר מוזל, תינתן גם האפשרות להיכנס לאצטדיון ביום המשחק ללא צורך לעבור בשער חשמלי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

הפועל פתח תקוה שבה לליגת העל והיא מודעת לכך שמרבית המשחקים שלה צפויים להתקיים בשבת, אבל ממש לא משאירה את אוהדיה המסורים מאחור. היום (שלישי) הכריז המועדון על השקת "מנוי כשר" לטובת ציבור האוהדים שומרי השבת, וכמו כן מתוך מטרה לקרב את ציבור שומרי המסורת בפתח תקוה.

רוכשי המנוי הכשר ייהנו ממימוש של עד 10 כרטיסים לעונת 23/24 במחיר מוזל של 550 שקלים למבוגר ו-275 שקלים לילד עד גיל 18, כאשר ניתן לממש יותר מכרטיס אחד בכל משחק על פי בחירת האוהד. מחיר המנויים הרגיל עומד על 900 שקלים למבוגר ו-450 לילדים ונוער. בנוסף, הכניסה לאצטדיון ביום המשחק עבור המעוניינים בכך תתאפשר ללא מעבר בשער חשמלי, דרך הרשמה מראש לפני כל משחק.

אוהדי הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
הפועל פתח תקוה ניצבת לצדם של שומרי השבת/מאור אלקסלסי

"אחת המטרות המרכזיות של הפועל פתח תקוה היא הגדלת כמות האוהדים וקירוב האוכלוסיות בפתח תקוה אל המועדון", אמר דובר הקבוצה, לירון סובול, "בפתח תקוה ישנו פלח אוכלוסיה רחב של שומרי מסורת, אשר אין סיבה שלא יהיו חלק מהחוויה שמספק המועדון. על ידי מנוי מוזל המתאים לצרכים של שומרי המסורת וכניסה ללא צורך בחילול שבת למשחקים, אנו בטוחים שנצליח לקרב אלינו גם את הציבור הדתי והמסורתי בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully