וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואל אבו חנא חתם במכבי נתניה: "רוצה לעזור למועדון להשיג את המטרות"

27.6.2023 / 19:05

הבלם בן ה-25 עבר מלגיה ורשה לקבוצה של קוז'וך לשתי עונות עם אופציה לשנה שלישית, כשזאת תהיה התחנה הראשונה שלו בישראל בקריירה: "רוצה להחזיר על האמון בהופעה טובה על המגרש". קני סייף מועמד לחיזוק הקבוצה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

מכבי נתניה שתפתח מחר (רביעי) את אימוניה באופן רשמי, ממשיכה במאמצים לחיזוק הקבוצה, והערב היהלומים צרפו באופן רשמי את ג'ואל אבו חנא מלגיה ורשה. הבלם הישראלי חתם בקבוצה של רן קוז'וך לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת ויהיה הרכש השני של מחזיקת גביע הטוטו אחרי צירופו של מקסים פלקושצ'נקו. השחקן חתם באמצעות סוכנו רוי רייבר ויצטרף בכפוף לבדיקות רפואיות.

אבו חנא שב מהשאלה בלכיה גדנסק הפולנית שאיתה ירד לליגת המשנה, וכעת הוא מגיע לישראל בפעם הראשונה בקריירה לקבוצה ישראלית. הבלם אמר לאחר החתימה בנתניה: "אני מאוד שמח להצטרף למכבי נתניה ואני רוצה לעזור ולעשות כמיטב יכולתי כדי להשיג את השאיפות והמטרות של המועדון. מהרגע הראשון הרגשתי את האמון מצד המועדון ואני רוצה להחזיר על האמון בהופעה טובה על המגרש ומחוצה לו".

אבו חנא הוא לא הליגיונר היחיד שבעיר היהלומים מנסים לצרף, כי גם קני סייף מועמד ונבחנת האפשרות לצרפו. הקיצוני ששיחק העונה בנפטצ'י באקו האזרית מוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי של נתניה וכבר נעשו בדיקות לגבי האפשרות לצרפו כדי שיחזק את החלק הקדמי.

ג'ואל אבו חנא שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
תחנה ראשונה בקריירה בישראל. אבו חנא/אודי ציטיאט

מלבד צירופם של פלקושצ'נקו ואבו חנא, הקבוצה שינוי משמעותי בעמדת השוער, לאחר ששיחררה את איתמר ניצן למכבי חיפה ובחרה ללכת עם תומר צרפתי ורז כרמי שיאבקו ביניהם על עמדת השוער הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully