וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה במשא ומתן עם אוסמה חלאיילה. גם בן שהר מועמד

27.6.2023 / 12:35

העולה החדשה ממשיכה במאמצים לחזק את החלק הקדמי והמועמד העיקרי הוא החלוץ ששייך למכבי תל אביב. השוער אופק מליקה חתם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

מכבי פתח תקוה, שכבר החלה את אימוני טרום העונה שלה, ממשיכה במאמצים להתחזק לקראת היציאה למחנה האימון באוסטריה באמצע חודש יולי. בצוות המקצועי מחפשים אחר חלוץ ישראלי ואחד המועמדים המרכזיים הוא אוסמה חלאיילה, שבעונה שעברה שיחק כמושאל ממכבי תל אביב למכבי בני ריינה וכעת שוב נמצא על המדף.

מכבי פתח תקוה נמצאת זה מספר ימים במשא ומתן עם חלאילה, כאשר גם שמו של בן שהר הוזכר כמועמד להצטרף. עד כה הוחתמו השוער רובי לבקוביץ', הבלם מבנין מואיז אדילהו וכן אנאס מחמיד, אמיר ברקוביץ', מאור לוי ויונתן טפר.

אוסמה חלאיילה, בני ריינה. מאור אלקסלסי
בדרך למלאבס? חלאיילה/מאור אלקסלסי

מוקדם יותר היום הודיע המועדון על החתמתו של השוער הצעיר אופק מליקה בן ה-18, שיגיע כדי לשמש כשוער ראשון בקבוצת הנוער של המועדון וכן יהיה השוער השלישי של קבוצת הבוגרים. מליקה שחתם באמצעות סוכנו אבי נמני, מגיע מהפועל רעננה והוא מסומן כאחד משוערי העתיד של ישראל. הוא נמנה על סגל נבחרת הנוער של ישראל ובפתח תקוה רואים בו פוטנציאל גדול, שיוכל להיות ביום מן הימים גם שוער ראשון בבוגרים, בליגת העל.

הקבוצה קיימה אחר הצהריים משחק אימון מול הפועל באר שבע שהסתיים ב-0:0. בהרכב הפותח עלו: רובי לבקוביץ, מוחמד הינדי, מויס אדליהו, הדר פוקס, רוני לאופר, יונתן טפר, גדעון אקווה, מאור לוי, אנאס מחמיד, אמיר ברקוביץ, מוטי ברשצקי.

במחצית השנייה שותפו: מרקו וולף, ירדן כהן, אביב יפת, גיא דהן, איליי צעירי, אמיר אלטורי, גיא דזנט, שביט אלגבי, ניה יהושע, איליי שפיקי, סער שוורץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully