וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "עשינו הכול כדי להביא את בן שהר, כרגע זה לא צלח"

הפועל חדרה ערכה אימון פתיחת עונה, המאמן הוסיף: "בוראר? אם יגיע צ'ק שמן אי אפשר לעצור את זה. משקיעים מאמץ למצוא זרים"

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

עם חמישה שחקנים חדשים, אבל סגל שרחוק מלהיות סגור, הפועל חדרה ערכה היום (שלישי) אימון בכורה רשמי לקראת עונת 2023/24. חדרה פותחת עונה שישית ברציפות בליגת העל וגם הפעם המטרה הראשונה תהיה הישארות.

הקבוצה עברה בקיץ מהפכה ניהולית שכללה את עזיבתו של אורן גולן, וגם מהפכה מקצועית שעדיין רחוקה מסיום. אוהד לויטה, תמיר עדי, דור ג'אן, דולב אזרואל ותמיר גלזר חתמו ולעומתם עזבו חמישה זרים: פיליפ איפולה, ג'ונתן סיסה, קלמן שטרום, סטיבן אלפרד ואלברט איופי.

מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן. שלומי גבאי
"רוצים להיות צנועים ומקצועניים, עם שאיפות לשחק כדורגל חיובי". אביטן באימון הפתיחה/שלומי גבאי

המאמן ניסו אביטן: "אנחנו רוצים להיות צנועים ומקצועניים, עם שאיפות לשחק כדורגל חיובי. אנחנו בעיצומו של תהליך הבנייה, החתמנו שחקנים שאני מאוד שמח שהגיעו. בגזרת הזרים אנחנו עדיין מחפשים, משקיעים הרבה מאוד מאמץ ומקווים שנצליח לפגוע בשחקנים איכותיים. אנחנו צריכים את האוהדים, יש פה עיר גדולה ואני קורא לכל מי שהקבוצה יקרה לו להגיע. זה הרגע לקנות מנוי ולתמוך בנו במגרשים".

על סמי בוראר: "הוא שחקן שלנו, יש לו חוזה. אבל זה כדורגל ואם מישהו ישים צ'ק שמן, אי אפשר לעצור את זה".

על בן שהר אמר: "הראיתי לבן שאני מאוד מאמין בו ורוצה אותו. לצערי לא הגענו להבנות. מהצד שלנו עשינו הכול, אבל כרגע זה לא צלח ואולי נמשיך קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
השחקנים החדשים של הפועל חדרה, דולב אזרואל, דור ג'אן, אוהד לויטה, תמיר גלזר, תמיר עדי. שלומי גבאי
הפנים החדשות באימון: אזרואל, ג'אן, לויטה, גלזר ועדי/שלומי גבאי
ראש עיריית חדרה, עם קפטן הפועל חדרה מנשה זלקה. שלומי גבאי
ראש העיר הגיע לבקר/שלומי גבאי

הקפטן מנשה זלקה: "אני לא זוכר עונה אחת שלא אמרו בתחילתה שחדרה מועמדת לירידה. זה טבעי, אבל ניתן לכולם לדבר ואנחנו נעבוד קשה. אני לא משווה את הסגלים של הקבוצות, יש פה משהו חדש עם אנשים חדשים שרוצים לדחוף את המועדון קדימה. רוצים לשחזר את ההצלחה שהייתה עם ניסו בעבר".

יקיר שוורץ שעומד בראש המועדון: "החזון שלנו פשוט וברור: להמשיך את המסורת של הפועל חדרה בליגת העל ולקרב את האוהדים, זה הדבר הכי חשוב שיש. ההשקעה בנוער הרבה יותר משמעותית מבשנים עברו. אני מקווה שנשחק כדורגל אטרקטיבי ונחזיר את הקהל למגרשים".

יוסי מאור סיכם: "הייתי בעיקר מאחורי הקלעים, עד שיחת הטלפון מיקיר. לאחר מכן קיבלתי החלטה עם המשפחה שאני בפנים. ניסו הציג את הזווית שלו דרך משקפי המאמן, מנשה דרך משקפי השחקן ויקיר דרך הבנייה. אני איש ניהול, מבחינתי עונה מוצלחת היא הישארות בליגה, גידול של שחקני נוער, השבת האוהדים וסיום עונה תוך כדי צמצום הגרעון. שתהיה שנה מאוזנת עם תשתית ניהולית טובה, זה לא פחות חשוב מהכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully