וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא האמין שעד ה-27.6 פאוק לא תחתים אפילו שחקן אחד"

חודש לפני בית"ר ירושלים והקיפאון בקבוצה היוונית נמשך. לוצ'סקו רצה לצאת למחנה עם 4 שחקנים חדשים וכרגע אין לו אפילו אחד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

ההתנהלות של פאוק סלוניקי בחלון ההעברות של הקיץ ממשיכה להדאיג את אוהדיה. בעוד בחלק מכלי התקשורת מספרים ש"במועדון שומרים על קור רוח חרף הכישלון הנוכחי בכל הנוגע להחתמת שחקנים חדשים", במקומות אחרים כתבו הבוקר ש"אף אחד לא האמין שב-27 ביוני פאוק עדיין לא תחתים אפילו שחקן אחד".

המשחק הראשון נגד בית"ר ירושלים במוקדמות הקונפרנס ליג יתקיים בדיוק בעוד חודש (הגומלין בטדי שבוע לאחר מכן) ובקצב הזה נראה שפאוק תגיע עם סגל שרחוק מלהיות מושלם - או עם שחקני רכש שלא הספיקו להתחבר מספיק לקבוצה.

שחקן סמפדוריה מנולו גביאדיני. Simone Arveda, GettyImages
דרש 1.5 מיליון יורו לעונה ולפחות בינתיים נדחה. גביאדיני/GettyImages, Simone Arveda

מנולו גביאדיני האיטלקי, שסומן כמטרה המרכזית לאייש את החוד ויועד להגיע מסמפדוריה, כרגע מחוץ לתמונה בגלל דרישות כספיות שבהן פאוק לא הסכימה לעמוד: כ-1.5 מיליון יורו לעונה. חלוץ אחר, אמביי דיאן, דרש 2 מיליון יורו אחרי שכבש 23 שערים בליגה הטורקית במדי פתיח קראגומרוק, ואיתו המגעים הסתיימו במהרה - באופן שלילי כמובן.

סואליהו מייטה ששייך לבנפיקה והושאל בעונה החולפת לקרמונזה, נמצא על המדף מבחינת אלופת פורטוגל. פאוק קיבלה את הסכמתה לנהל איתו מו"מ, אבל נציגי הקשר הצרפתי דרשו 1.5 מיליון יורו לעונה ושם זה נגמר בינתיים.

הקשר הרוסי מאגומד אוזדוייב רשם 5 שערים ו-6 בישולים בפתיח קראגומרוק, אבל המו"מ של היוונים עם הטורקים ועם השחקן עצמו, קשה ונוקשה וכל הצדדים עדיין רחוקים מסיכום. זה בדיוק הסיפור גם עם גונסאלו ויאר הספרדי, ששייך לרומא ושיחק בעונה החולפת כמושאל בחטאפה. יש עניין ומגעים, אבל הסגירה עדיין רחוקה.

ויש גם מי שמבחינה כספית הכול עבר איתו בשלום: וירג'יל מיסידיאן ההולנדי - שהוזכר גם כמועמד למכבי חיפה והפועל באר שבע בתקופה האחרונה. שחקן הכנף כבר סיכם, אבל בקבוצה היוונית החליטו להשהות את החתמתו בגלל שעלו אופציות נוספות והם לא בטוחים לגביו לחלוטין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן פתיח קראגומרוק, מאגומד אוזדוייב. ANP, GettyImages
המו"מ קשה ונוקשה. אוזדוייב/GettyImages, ANP

בינתיים כולם מחכים לאיבן סאבידיס. הבעלים בדרך כלל פועל לאט בחלון ההעברות של הקיץ, אבל ביוון מציינים שהפעם מדובר באיטיות חריגה. הציפייה של המאמן רזבאן לוצ'סקו הייתה להגיע למחנה האימונים בהולנד בשבוע הבא אם ארבעה שחקנים חדשים, אבל בינתיים אין לו אפילו אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully