וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שינוי של 180 מעלות": ניימאר החליט להישאר בפריז סן ז'רמן

ב"לאקיפ" מדווחים: הכוכב הברזילאי שינה את דעתו בעקבות המינוי הצפוי של לואיס אנריקה למאמן ועשוי לקחת חלק במחנה ההכנה ביפן

ניימאר לא משחק כדורגל כבר הרבה מאוד זמן בגלל הפציעה שלו, אבל אחרי שבצרפת טענו במשך מספר חודשים שהברזילאי לא ימשיך במועדון, כעת ב"לאקיפ" טוענים שהסיטואציה של הברזילאי השתנתה ב-180 מעלות וזה נחוש להישאר במועדון, שמצידו רוצה שהוא ימשיך.

לפי ה"לאקיפ" ניימאר, שבעונה שעברה חתם על חוזה חדש עד 2027, הבהיר לראשי המועדון שהוא לא רוצה לעזוב. הסיבה לשינוי בעמדה שלו נעוצה גם בעקבות העובדה שהקבוצה צפויה למנות למאמן החדש של לואיס אנריקה, עמו הוא זכה בטרבל חלומית ב-2015 בברצלונה, כולל זכייה בליגת האלופות. בנוסף, לכוכב הגדול לא היו הצעות מספיק טובות, למעט מסעודיה, שם הוא לא מעוניין לשחק בשלב זה של הקריירה.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
יהיה הכוכב הראשי של פריז? ניימאר/רויטרס

פריז, שרצתה למכור אותו כדי לחסוך את שכר העתק שלו, כעת רוצה להשאירו בעקבות העובדה שמסי עזב וגם אמבפה בדרך החוצה. ניימאר עבר ניתוח בקרסול לפני שלושה חודשים והחל בשיקום שלו. ב"לאקיפ" טוענים שהברזילאי ימריא עם הקבוצה למחנה ההכנה שלה ביפן ומוכן לעונה החדשה, בתקווה תחת לואיס אנריקה.

למי ששכח, ניימאר פתח נהדר את העונה החולפת בצרפת עם 13 שערים ו-11 בישולים בליגה. אלא שלאחר המונדיאל ניימאר חזר שחקן אחר, הוא גם נפצע ורשם בסך הכול 18 הופעות ליגה לעומת 30 הופעות של חבריו אמבפה ומסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully