וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך ל-NBA? דיווח: ממפיס גריזליס הגישה הצעה ליאסיקביצ'יוס

יממה אחרי שנפרד מברצלונה, הליטאי עשוי לשוב לליגה הטובה בעולם והפעם בתור עוזר מאמן. הוצעו לו 6 מיליון דולר לשלוש שנים

ברצלונה אלופת ספרד: תקציר הניצחון 82:93 על ריאל מדריד במשחק השלישי בסדרת הגמר/ספורט1

האם שרונאס יאסיקביצ'יוס בדרך חזרה ל-NBA? הליטאי שהגיע לאינדיאנה פייסרס מליגת הכדורסל הטובה בעולם בתור שחקן פעיל אחרי שנתיים אדירות במכבי תל אביב, עשוי לעשות את הדרך מאירופה לארצות הברית גם בקריירת האימון שלו ולהתחיל אותה כעוזר מאמן בממפיס גריזליס, כך דווח הלילה.

יאסיקביצ'יוס בן ה-47, שעזב אתמול (שני) את ברצלונה אחרי שלוש שנים שבמהלכן זכה בשתי אליפויות ובשני גביעים מכיוון שלא הצליח להגיע לסיכום על הארכת חוזהו והוחלף על ידי הקטלאנים ברוג'ר גרימאו, קיבל הצעה מהגריזליס להגיע כעוזר מאמן בחוזה לשלוש שנים שבמהלכן ירוויח 6 מיליון דולר. יש לציין שב-2019 נטען שהוא עבר ראיון על ידי הגריזליס לתפקיד המאמן הראשי של הקבוצה.

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס. Sonia Canada, GettyImages
חוזר ל-NBA לקריירת אימון? שאראס/GettyImages, Sonia Canada

בקדנציה כמאמן, פרט לתארים בספרד, שאראס הגיע שלוש פעמים לפיינל פור היורוליג, אך לא השיג את התואר הנכסף. בגמר ב-2021 נעצר על ידי אנאדולו אפס, הוא תפס את המקום השלישי ב-2022 והעונה נוצח במשחק על המקום השלישי, כאשר בשני המקרים הפסיד בחצי הגמר ליריבה הגדולה ריאל מדריד. את קריירת האימון החל בז'לגיריס, אותה הדריך ארבע שנים וזכה בשלוש אליפויות - בעונה האחרונה שלו לא הוכתרה זוכה כי הליגה הופסקה עקב התפרצות נגיף קורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully