וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.6: קובאצ'יץ' חתם במנצ'סטר סיטי

הקרואטי הצטרף לטרבליסטית מצ'לסי, באיירן מינכן הגישה הצעה על קיין שמוכן להצטרף. התרנגולים החתימו את ויקאריו, פירלו מונה למאמן סמפדוריה, ליברפול תתחרה בריאל מדריד על אמבפה, סיטי שוב ניסתה לצרף את רייס ונדחתה ומדוניאנין עובר לספרד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

העברות

* מתאו קובאצ'יץ' חתם רשמית במנצ'סטר סיטי ל-4 השנים הקרובות. הקשר בן ה-29 הצטרף מצ'לסי תמורת 25 מיליון ליש"ט עם אופציה ל-5 מיליון ליש"ט נוספים בבונוסים עתידיים והפך לרכש הראשון של הטרבליסטית לקיץ.

* טוטנהאם הודיעה על החתמתו של ג'וליאלמו ויקאריו ל-5 השנים הקרובות. השוער האיטלקי הצטרף מאמפולי תמורת 19 מיליון יורו.

* סמפדוריה הודיעה על אנדראה פירלו כמאמנה החדש. הקבוצה האיטלקית שירדה לליגת המשנה מינתה את שחקן העבר האגדי לשנתיים הקרובות במטרה לשוב לסרייה א' כבר בעונה הבאה.

* רגע לפני סיום החוזה, יובנטוס הודיעה כי החתימה את הקשר הצרפתי אדריאן ראביו לעונה נוספת.

* החלוץ הפיני טימו פוקי עזב את נוריץ' האנגלית אחרי חמש שנים מוצלחות וחתם במדי מינסוטה יונייטד מה-MLS.

* דניס סוארס חוזר לוויאריאל. הקשר בן ה-29 ששיחק כמושאל מסלטה ויגו באספניול בעונה החולפת, שב לצוללת הצהובה שאותה עזב בקיץ 2016 לטובת ברצלונה. הוא חתם לשלוש שנים.

* חבר חדש-ישן למונס דאבור: הופנהיים הודיעה על חזרתו של הבלם פלוריאן גריליץ' כעבור עונה אחת בלבד. האוסטרי חתם עד 2026, שב אחרי שמיעט לשחק באייאקס שלא חידשה את חוזהו.

שמועות

* האם קבוצה חדשה הצטרפה למאבק על קיליאן אמבפה? מרקו קירדמיר, סוכן שחקנים של פיפ"א אמר ל"רדיו מארקה" שליברפול מוכנה לשלם לא פחות מ-250 מיליון יורו כדי לרכוש את הסופרסטאר הצרפתי, שחוזהו בפריז סן ז'רמן יפוג בקיץ הבא. אם האנגלים אכן יגישו הצעה כזו, פריז תיאלץ להסכים וקשה להאמין שריאל מדריד תוכל להתחרות בה.

* בניגוד גמור לדיווח שלעיל, העיתונאי סנטי אאונה טוען שאמבפה כבר סיכם את תנאיו בריאל מדריד, אבל יצטרף רק בקיץ 2024, אלא אם פריז סן ז'רמן תגיע לסיכום על מכירתו בשבועות הקרובים.

* מנצ'סטר סיטי הגישה הצעה חדשה לווסטהאם בסך 80 מיליון ליש"ט עבור קשר הנבחרת האנגלית דקלן רייס ועוד 10 מיליון כבונוסים, אבל גם את ההצעה הזו הפטישים לא קיבלו. האלופה מנסה לנצח את ארסנל במאבק על השחקן וכעת ממתינים בווסטהאם לראות כמה יציעו התותחנים.

* ארדה גולר, הכוכב בן ה-18 של פנרבחצ'ה שמחזיק בסעיף שחרור תמורת 17.5 מיליון יורו, עשוי להגיע לריאל מדריד. הבלאנקוס שוקלים רכישה מיידית עם השאלה לפנרבחצ'ה לעונה. בנוסף מגלות עניין ביהלום הטורקי גם ארסנל, ליברפול ובנפיקה.

* האם לוצ'אנו ספאלטי יוותר על שנת השבתון שעליה הכריז ויחזור לאמן מוקדם מהצפוי? האיטלקי שהוביל את נאפולי לאליפות ראשונה אחרי 33 שנה ועזב בתום העונה ההיסטורית, קיבל הצעת עמק מאל-הילאל הסעודית שמוערכת בכ-20 מיליון יורו לעונה.

* הארי קיין ובאיירן מינכן הגיעו לסיכום עקרוני על מעבר כבר בקיץ הקרוב, לפי דיווח של כתב ה"בילד" כריסטיאן פאלק. מי שניהלו את המגעים הם אביו ואחיו של האנגלים, וכעת על הבווארים להגיע לסיכום עם טוטנהאם. אלופת גרמניה קיבלה ביממה האחרונה רמזים מטוטנהאם שלפיהם היא עשויה לקבל אור ירוק להחתימו עבור כ-80 מיליון יורו, לאור העובדה שהחלוץ נכנס לשנתו האחרונה בחוזה וכך התרנגולים לא יצטרכו להתמודד מולו בפרמיירליג. לטענת דייויד אורנסטיין מ"האתלטיק", באיירן הציעה רשמית 70 מיליון יורו לפני בונוסים והחלוץ הביע רצון לעבור. התרנגולים סירבו ונטען כי דורשים 100 מיליון יורו.

* אתלטיקו מדריד קרובה לצרף את המגן השמאלי של סלטה ויגו, חאבי גאלאן.

* ברצלונה עשויה להחתים את דני פארחו ואוריול רומאו ביחד, אם פארחו בן ה-34 יגיע בחינם מוויאריאל ורומאו יירכש בסכום נמוך מג'ירונה. הדבר תלוי גם במרצלו ברוזוביץ', שמתלבט אם לעבור לערב הסעודית אחרי שסגר את תנאיו באל נאסר.

הארי קיין נבחרת אנגליה. GettyImages
בקרוב בבונדסליגה? הארי קיין/GettyImages

* ג'יימס מדיסון מעוניין לעבור לטוטנהאם ונראה שהוא יקבל את מבוקשו. לסטר סיטי שירדה לצ'מפיונשיפ דרשה עבורו כ-60 מיליון ליש"ט, אבל כעת מדווח שהוא מוכנה לרדת במחיר בצורה ניכרת ולא מן הנמנע שקשר נבחרת אנגליה יעבור ללונדון תמורת כ-50 מיליון ליש"ט כולל בונוסים עתידיים.

* מרכוס תוראם צפוי לנחות במילאנו במהלך היום כדי להשלים את מעברו לאינטר בחוזה לחמש שנים. החלוץ הצרפתי סיים את חוזהו בבורוסיה מנשנגלדבאך וסירב להצעות מפריז סן ז'רמן וממילאן. בעונה החולפת כבש 13 שערים ובישל עוד 6 ב-30 הופעות בבונדסליגה הגרמנית.

* ניוקאסל פתחה במגעים עם סאות'המפטון לרכישת המגן הימני בן ה-20 טינו ליברמנטו, שצפוי לעלות כ-15 מיליון ליש"ט. המגפייז גם אמורים להשלים את רכישת סנדרו טונאלי ממילאן עבור 63 מיליון ליש"ט.

* לוקאס הרננדז יעבור לפריז סן ז'רמן. בלם נבחרת צרפת ובאיירן מינכן סיכם את תנאיו בעיר האורות ובגרמניה מדווחים שהעסקה תהיה רשמית בימים הקרובים. הוא יימכר תמורת כ-40 מיליון יורו והבווארים מקווים להחליפו בקייל ווקר, שמנצ'סטר סיטי מוכנה למכור אותו והצדדים כעת מחכים להחלטת השחקן אם ברצונו לעבור.

* רומא ניסתה לצרף את ג'אנלוקה סקמאקה מווסטהאם, אבל לא הגיעה לסיכום עם הפטישים על תנאי העסקה. כעת הג'אלורוסי ינסו לצרף את פאטסון דאקה, שירד ליגה עם לסטר.

* האריס מדוניאנין בן ה-38 לא פורש. לפי הפרסומים בהולנד, אחרי שנפרד מזוולה שאותה העלה מהליגה השנייה בהולנד לליגה הבכירה, הוא ימשיך את הקריירה בקסטיו מהליגה הספרדית השלישית.

* עסקת רובן לופטוס צ'יק מצ'לסי למילאן על סף סיכום. האנגלי יעבור תמורת 17 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully