וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי הכלים הראשון עבר בהצלחה: 1:3 לבכר, גלזר והכוכב האדום

אלופת סרביה ערכה משחק אימון ראשון לעונה ולא התקשתה מול סלובודה מליגת המשנה. 45 דקות לשוער שספג באחד על אחד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

ניסוי הכלים הראשון של ברק בכר כמאמן הכוכב האדום בלגרד עבר בהצלחה. הערב (שני) אלופת סרביה ערכה משחק אימון ראשון לעונה וניצחה 1:3 את סלובודה מליגת המשנה. בין הקורות עמד שוער הרכש עומרי גלזר, שוויתר על חופשה אחרי העונה הארוכה בהפועל באר שבע, על אף שנמנה על סגל נבחרת ישראל, והצטרף מיידית לאימונים.

הכוכב האדום עלתה ליתרון בחלוף 19 דקות משריקת הפתיחה כאשר יובאן מיאטוביץ' בן ה-17 נותר לבדו ברחבה והבקיע שער קל, אבל סלובודה חזרה בדקה ה-32 בעקבות טעות חמורה של אלכסנדר דראוגביץ', שאיבד כדור בחצי שלו וניקולה לאזוביץ' בבעיטה מדויקת לחיבורים הכניע את גלזר באחד על אחד.

עד המחצית שבה הכוכב האדום ליתרון, אחרי שאלכסנדר קטאי ניצל שגיאה של השוער כדי לקבוע 1:2 בדקה ה-42. במחצית הוחלפו כל שחקני ההרכב, כולל גלזר, ואת תוצאת המשחק קבע מרקו גובליץ' שבדקה ה-63 בעט כדור חזק לרשת.

צפו במשחק המלא, הראשון של בכר וגלזר בכוכב האדום

עומרי גלזר, שוער הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
גם עבורו זו בכורה לא רשמית בכוכב האדום. גלזר/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

הכוכב האדום נמצאת בימים אלה במחנה אימון בזלאטיבור שבסרביה וביום חמישי מצפה לה משחק הכנה נוסף מול בוראץ באניה לוקה הבוסנית. ביולי תקיים הכוכב האדום מחנה אימונים נוסף ברוסיה לקראת ההשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות העונה וב-15 ביולי תפגוש את אולימפיאקוס למשחק הכנה אחרון ומשמעותי, שבוע לפני שתיפתח הליגה הסרבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully