וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "דברים טובים הולכים לקרות בהפועל תל אביב"

בשיחה עם 103FM, המאמן שעזב את בני סכנין דיבר על האקסיות: "היחסים עם אבו יונס טובים עד היום, זו קבוצה שיודעת שהיא צריכה להיות יותר מקצוענית"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

קובי רפואה הודיע כבר לפני חודשיים על בחירתו לעזוב את בני סכנין בתום העונה. הוא עדיין ללא קבוצה לקראת עונת 2023/4, אבל בתכנית הספורט ב-103FM שוחחו איתו הערב על הנעשה בשתי הקבוצות הקודמות שלו, בני סכנין והפועל תל אביב.

השיחה עם רפואה נערכה שעה קלה לאחר שבירם כיאל סיכם על הישארותו במועדון וכשנשאל המאמן על האקסית, השיב: "סכנין הוא מועדון טוב, אני אומר את זה למרות שאני לא נמצא במקום הזה, היחסים שלי עם אבו יונס טובים עד היום. לא הייתה שום בעיה מבחינת הניהול, אך מבחינת סדר וניהול סכנין יודעת שהיא לוקה בדברים הללו. בעבודה היומיומית - הקבוצה צריכה להיות יותר מקצוענית. היא צריכה לשפר את הדברים כדי שהם יראו תוצאות".

האזינו לריאיון עם קובי רפואה

עוד אמר רפואה על בני סכנין: "הלחץ הוא מאוד גדול שם, אתה צריך לעמוד ביעדים, זה חלק מהתפקיד. בסופו של דבר אנשים רוצים הצלחות, זה לגיטימי. סכנין היא מקום שונה מכל קבוצה שאני אימנתי בכל אופן. יש דברים מעבר לשחקנים. הם יודעים את זה, וזה יקרה".

על המתרחש בהפועל תל אביב, אמר רפואה: "אני מרגיש שרק דברים טובים הולכים לקרות שם, אני גם מרגיש את זה. אני יודע מהי הפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully