וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיה ברבע גמר יורו הצעירות, פורטוגל הצטרפה בזכות פנדל דרמטי

המארחת המפתיעה סיימה בראשות הבית בזכות 1:1 עם הולנד ועשויה לפגוש את ישראל, הסלסאו השיגו 1:2 על בלגיה עם פנדל בדקה ה-89. ספרד השיגה 2:2 מול אוקראינה ואת המקום הראשון, רומניה וקרואטיה נפרדו מהטורניר בתיקו מאופס

תקציר יורו עד גיל 21: נבחרת פורטוגל הצעירה - נבחרת בלגיה הצעירה 1:2/ספורט 1

בתים א' וב' ביורו עד גיל 21 ננעלו הערב (ראשון) עם מחזור הסיום של שלב הבתים. בבית א', המארחת גאורגיה המשיכה במסע הקסם שלה והבטיחה את ההעפלה לרבע הגמר מהמקום הראשון בזכות 1:1 מול הולנד, פורטוגל הדיחה את בלגיה והשיגה את הסגנות בזכות פנדל בדקה ה-89. בבית ב', ספרד השיגה 2:2 דרמטי עם אוקראינה שהעניק לה את הפסגה. רומניה המארחת נפרדה מהטורניר ב-0:0 מאכזב עם קרואטיה.

לואיס אופנדה, שחקן נבחרת בלגיה הצעירה. BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP, GettyImages
הדחה טרגית לבלגיה. אופנדה/GettyImages, BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP

צפו בתקציר התיקו בין הולנד לגאורגיה

תקציר יורו עד גיל 21: נבחרת הולנד הצעירה - נבחרת גאורגיה הצעירה 1:1/ספורט1

בית א'

הולנד - גאורגיה 1:1

סיפור הסינדרלה של אחת משתי מארחות הטורניר לא נעצר גם על ידי הולנד. הגאורגים הוכיחו שהם הצליחו להסתדר גם ללא הכוכב הגדול חביצ'ה קברצחליה מנאפולי שנעדר מהטורניר, ועלו ליתרון בדקה ה-42 בזכות שער של זוריקו דאביטשווילי שהטריף את הקהל הביתי. ה-0:1 החזיק מעמד זמן קצר, כאשר שש דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה קנת' טיילור איזן ל-1:1.

עם זאת, גאורגיה עמדה בלחץ של הכתומים ושמרה על התוצאה, שלאור אירועי המשחק המקביל גם השאיר אותה במקום הראשון. אם נבחרת ישראל תנצח מחר את צ'כיה ותסיים במקום השני, יריבתה תהיה גאורגיה. הולנד לעומת זאת מסיימת טורניר מאכזב כבר בשלב הבתים עם שלוש תוצאות תיקו.

פורטוגל - בלגיה 1:2

הבלגים כבר נגעו בכרטיס לרבע הגמר, אך טעות שטותית ברחבה עלתה להם בטורניר כולו. הסלסאו שלא שכנעו במשחקיהם הראשונים שבהם צברו נקודה בלבד הוליכו משער של ז'ואאו נבס בדקה ה-56, אך יורבי ורטסן השיב כעבור תשע דקות. נקודה הייתה מספיקה לבלגים כדי לעלות לאור התוצאה המקבילה, אך זאנו דבאסט ביצע עבירה טפשית ברחבה ופורטוגל קיבלה פנדל. טיאגו דנטאש דייק מהנקודה הלבנה ושלח את פורטוגל למפגש מול אנגליה ברבע הגמר.

צפו בתקציר ה-2:2 הדרמטי בין ספרד לאוקראינה

תקציר יורו עד גיל 21: נבחרת ספרד הצעירה - נבחרת אוקראינה הצעירה 2:2/ספורט 1
רודרי לצד אנטוניו בלאנקו נבחרת ספרד הצעירה. GettyImages
סיום דרמטי ובפסגת הבית. נבחרת ספרד הצעירה/GettyImages

צפו בתקציר התיקו בין קרואטיה לרומניה

תקציר יורו עד גיל 21: נבחרת קרואטיה הצעירה - נבחרת רומניה הצעירה 0:0/ספורט 1

בית ב'

ספרד - אוקראינה 2:2

שיאנית הזכיות באליפויות אירופה עד גיל 21 הייתה זקוקה לתיקו על מנת לסיים בפסגת בית ב', כשהאוקראינים עוד הובילו רגע לפני תוספת הזמן, אבל זה הסתיים בטעם טוב עבור ה"לה רוחה" עם שער שוויון דרמטי ופסגת הבית. לקראת הירידה למחצית, אולקסנדר נזארנקו מצא את בוגדאן ויוניק שנגח את ה-0:1 האורקאיני, אך 4 דקות לתוך פתיחת המחצית השנייה, מסירת רוחב ספרדית פגעה באיבן ז'ליזקו שמצא את הדרך לרשת בשער עצמי אומלל (49) שהעלה את ספרד לפסגת הבית. בדקה ה-81 השופט העניק פנדל לאוקראינה אחרי עבירה של לאו רומאן ברחבה וגאורגי סודאקוב בעט שטוח לפינה הימנית בדרך ל-1:2. בדקה ה-90 אבל רואיס קיבל כדור ברחבה, עשה הטעייה על השמירה האוקראינית ובעט לפינה הרחוקה בדרך למקום הראשון בבית.

קרואטיה - רומניה 0:0

בעוד המארחת גאורגיה עם טורניר מרשים במיוחד עלתה מפסגת בית א', המארחת השנייה סיימה את דרכה כבר במחזור השני ואת הטורניר כולו עם תיקו מאופס ומשמים שהשאיר אותה במקום האחרון בבית וללא שערי זכות. גם קרואטיה יוצאת מאוכזבת מהאליפות עם אותו מאזן, רק שער חובה פחות שהעניק לה את המקום השלישי בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully