וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר חתם בבני הרצליה: "שמח לסגור פה מעגל"

26.6.2023 / 12:05

המאמן חוזר לישראל אחרי ארבע שנים בניו זילנד ובאיטליה, וחתם לשנתיים בהרצליה. זופי אבדיה: "הוא האיש המתאים להצעיד את המועדון קדימה"

דן שמיר. אודי ציטיאט
ברוך שובך. שמיר/אודי ציטיאט

בני הרצליה הודיעה היום (שני) רשמית על מינויו של דן שמיר למאמנה החדש של הקבוצה לשנתיים הקרובות עם אופציה לעונה שלישית.

זו תהיה הקדנציה השנייה של שמיר בהרצליה לאחר שאימן את הקבוצה בעונות 2009/10 ו-2010/11 בהן הוביל את הקבוצה לגמר גביע המדינה ופעמיים לרבע גמר הפלייאוף.

שמיר חוזר לארץ אחרי ארבע שנים בהן אימון בחו"ל - שלוש עונות בניו זילנד ובעונה האחרונה שימש כעוזרו של אטורה מסינה במילאנו עמה זכה באליפות איטליה.

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: "אנחנו מאד מרוצים שהצלחנו אחרי מאמצים רבים לשכנע את דן לחזור הביתה ולמנות אותו למאמן הקבוצה בשנים הבאות. דן הוא מהמאמנים הבכירים שיש לכדורסל שלנו להציע, איש כדורסל מהמעלה הראשונה ואנחנו משוכנעים שהוא האיש המתאים להצעיד את המועדון קדימה ולהמשיך את העבודה הטובה שנעשתה פה בשנתיים האחרונות".

מאמן הקבוצה, דן שמיר: "אני שמח מאד לסגור מעגל ולחזור לבני הרצליה לקדנציה נוספת. עבדתי פה בעבר ואני מאמין שיש פוטנציאל לעשות דברים יפים מאוד. המועדון עבר עליות וירידות מאז אבל עשה התקדמות גדולה חזרה לצמרת הכדורסל הישראלי בשנתיים האחרונות. אנחנו נשאף להמשיך זאת גם בשנים הבאות וננסה לאתגר את הקבוצות הגדולות בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully