וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמה ראשונה בקיץ: מקסים פלקושצ'נקו הצטרף למכבי נתניה

26.6.2023 / 15:28

הקשר חזר לישראל אחרי עונה בהונבד ההונגרית. היהלומים מניחים שלפחות זר אחד יימכר, לא נרשמה התקדמות עם אור דדיה

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

מכבי נתניה, שהיתה רגועה מאוד ולא פעילה בשוק ההעברות עד כה, תפתח ביום רביעי את אימוני טרום העונה ומי שיהיה חלק מהם הוא הקשר מקסים פלקושצ'נקו שחתם היום (שני) בקבוצה. הקשר בן ה-27 חוזר לישראל אחרי עונה בהונבד ההונגרית והוא חתם לשנתיים.

הקבוצה תחל את אימוניה בסגל חסר וללא שחקני הנבחרת הצעירה, עומרי גנדלמן, עוז בילו, כארם ג'אבר, איתן אזולאי והשוער תומר צרפתי, שנמצאים כעת ביורו בגאורגיה. פלקושצ'נקו הוא השחקן הראשון שנתניה מצרפת בקיץ אחרי עזיבות של כמה שחקנים ביניהם השוער איתמר ניצן, המגן שי קונסטנטין והקשר אמיר ברקוביץ'. בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחר מגן ימני, כאשר עד כה לא נמצא מועמד ראוי בשוק הישראלי. שמו של אור דדיה הוזכר כמועמד, אולם לא הייתה התקדמות במגעים בין הצדדים.

מקסים פלקושצ'נקו, מכבי נתניה. מכבי נתניה, אתר רשמי
מעכשיו בצהוב-שחור. פלקושצ'נקו/אתר רשמי, מכבי נתניה

הנחת העבודה בנתניה, היא שלפחות זר אחד ואולי אפילו שניים, צפויים להימכר במהלך הקיץ הזה, כאשר שמותיהם של בוריס אנו, פטריק טוואמסי ואיגור זלטאנוביץ', נמצאים מבחינת המועדון על השולחן, כאופציית מכירה. בסיום העונה שעברה מימשה נתניה את האופציות בחוזה על אינו וטוואמסי, אולם במועדון מודעים לרצונם לעזוב וללכת אחרי הכסף הגדול. יחד עם זאת מבהירים בנתניה ללא הרף שעד כה לא נתקבלו הצעות רשמיות אמיתיות ובסכומים כאלה שיספקו את ראשי המועדון, כך שבשלב זה כל השלושה נשארים בנתניה, אולם הקיץ עוד ארוך ויכולות להיות התפתחויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully