וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: גנדי סוקולוב ימשיך במכבי תל אביב

הצדדים הגיעו לסיכום על עונתו העשירית של סוקולוב בקבוצה: "מרגיש שאוהבים ומעריכים אותי"

גנדי סוקולוב במרכז עם דורון שיטרוק מימין ואסף ליבר משמאל. יחצ,
גנדי סוקולוב במרכז עם דורון שיטרוק מימין ואסף ליבר משמאל/יחצ

גנדי סוקולוב קפטן אלופת המדינה בכדורעף ומחזיקת גביע המדינה מכבי יעדים תל אביב ימשיך לשחק בקבוצה גם בעונת המשחקים הקרובה 2023/2024. הסכם על כך הושג בין הצדדים.

תהא זו עונתו העשירית של סוקולוב (31, 2.02 מטרים) בקבוצה בשורותיה עשה את דרכו הראשונה ככדורעפן מקצועני. אחרי ארבע שנים במועדון, בעונת 2013/2014 הוא יצא להונגריה שם שיחק עונה אחת. כשחזר לישראל הוא שיחק במכבי יעדים תל אביב, הפועל מטה אשר/עכו, הפועל כפר סבא ובעונת 2019/2020 חזר בפעם השלישית למועדון הצהוב כחול. מאז שובו למכבי יעדים תל אביב הוא הפך לסמל במועדון והעונה הקרובה תהיה עבורו עונה חמישית ברציפות בקבוצה. במשך השנים היה שותף לזכייה ב-6 אליפויות המדינה ו- 5 גביעי המדינה ובעונה האחרונה היה שחקן משמעותי מאד כחוסם אמצע בעונה הטובה ביותר של הקבוצה בכל הזמנים - עם זכייה במקום השני בגביע האתגר האירופי בנוסף לתואר הכפול בישראל. הוא הוכתר השנה ל- MVP בגמר גביע המדינה עם 14 נקודות ו-4 חסימות ובמהלך העונה האירופית רשם 0.53 חסימות בממוצע למערכה ו-19 חסימות בסה"כ.

עם חתימת ההסכם אמר גנדי סוקולוב: "אני שמח להיות חלק בקבוצה ומועדון שכל הזמן שואפים למצוינות והישגיות. אני מרגיש שאוהבים אותי ומעריכים אותי, מה שמגביר אצלי את המוטיבציה לעבוד קשה ולתת עוד ועוד מעצמי ולשפר את היכולת שלי כדי שהיכולת של הקבוצה תהיה גבוהה ואיכותית ככל שניתן בכל רגע נתון. המטרה המקצועית שלנו בעונה הקרובה ברורה לגמרי - השגת כל התארים האפשריים בכל המסגרות שאנחנו משחקים."

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully