וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבא תעניק ליווי רפואי מרחוק לספורטאי מכבי JCC

ביה"ח הווירטואלי שיבא BEYOND והמכון הלאומי לרפואת ספורט בשיבא יעניקו ליווי רפואי מרחוק לספורטאי מכבי JCC - מבחריין, מרוקו ואוקראינה

שת"פ בין שיבא למכבי. יחצ,
שת"פ בין שיבא למכבי/יחצ

מומחי המרכז הרפואי שיבא יעניקו ליווי טלה-רפואי לבני הנוער הספורטאים המשתתפים במשחקי מכבי JCC, אשר ייערכו בישראל במהלך יולי 2023. הספורטאים מגיעים מארה"ב, קנדה, ישראל, בחריין, מרוקו ואוקראינה. שיבא BEYOND, בית החולים הווירטואלי והמכון הלאומי לרפואת ספורט בשיבא הרכיבו יחד נבחרת של רופאים מומחים במגוון רחב של תחומים. בראש המכון הלאומי לרפואת ספורט עומד פרופ' גל דובנוב-רז, שמשמש כיועץ הרפואי במכביה.

שורת המומחים הותאמה לצרכי הספורטאים, וכוללת את מנהל המחלקה הפנימית של שיבא BEYOND ורופאי המכון הלאומי לרפואת ספורט, הכוללים מומחים באורתופדיה וברפואת ילדים. בנוסף, כלל מומחי שיבא BEYOND זמינים עבור הספורטאים, כך שבכל בעיה בריאותית כגון חבלה, פציעה או תלונה אחרת כלשהי, יוכל הצוות הרפואי הפרוס בשטח להתייעץ מיד - בשיחת טלפון או וידאו - עם רופא מומחה משיבא. המטרה היא להעניק טיפול מהיר ככל הניתן, ולצמצם את הפגיעה בשגרת האימונים והתחרויות של הספורטאים.

הדר אמיר, סמנכ"לית פיתוח עסקי וחדשנות בשיבא BEYOND: "זו השנה השנייה בה אנו זוכים להביא את מערך הטלה-רפואה ושירותי הטיפול מרחוק למשחקי מכבי JCC, יחד עם המכון הלאומי לרפואת ספורט, איתו אנו הולכים יד ביד. והשנה - גם לאורחים מבחריין, מרוקו ואוקראינה. החזון שלנו הוא להנגיש את הרפואה האיכותית ביותר למקום הנוח של המטופלים. הטכנולוגיה היא האמצעי, אך מסתמכת על ידע רפואי ניסיון עשיר וחזון להנגיש את שירותי הרפואה של שיבא".

פרופ' גל דובנוב-רז, מנהל המכון הלאומי לרפואת ספורט והיועץ הרפואי למכביה: "בשיבא, עיר הבריאות של ישראל, מוענקות רפואה ותקווה ללא גבול, ורפואת הספורט אינה חריגה בכך. מבחינתנו, ספורטאים ישראליים המתחרים בחו"ל, כבודדים או בנבחרת, כבריאים או בעלי צרכים מיוחדים כלשהם - עושים זאת בשליחות לאומית, ואנו גאים לתמוך בהם. ארועי ספורט של העם היהודי כדוגמת המכביה גם הם ארוע לאומי, ולכן נסייע ככל שניתן לספורטאים אלו להגשים את שאיפותיהם תוך חיבור לעם ולארץ ישראל".

רואי הסינג, מנהל הפרוייקט מכבי JCC: "אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם המרכז הרפואי שיבא שהחל במכביה האחרונה. אנו משוכנעים שלכל ספורטאי משחקי מכבי JCC יוענק הטיפול הרפואי הטוב ביותר במידה ויזדקקו לו ומאחלים לכלל המשתתפים חוויה מהנה ובריאות איתנה".

  • עוד באותו נושא:
  • שת"פ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully