וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במישל גרציג וקורטואה חוגגים בטקס מפואר: "אנחנו אוהבים אתכם"

הדוגמנית הישראלית ושוער ריאל מדריד מתכוננים לחתונה הגדולה, יממה לפני כן באנגליה הזכירו את הסערה הנוכחית וכל פרשות העבר שהפריעו לקורטואה בקריירת הכדורגל

טיבו קורטואה, מישל גרציג, בטקס שלפני החתונה/אינסטגרם

הדוגמנית הישראלית מישל גרציג ושוער נבחרת בלגיה וריאל מדריד טיבו קורטואה ערכו אתמול בלילה (ראשון) את הטקס הראשוני לקראת החתונה שלהם שתיערך היום, כשאירחו את 300 חבריהם ובני המשפחה בקאן שבדרום צרפת. מדובר באירוע שלפני הטקס הרשמי, שנערך במסעדה יוקרתית על חוף הים שבקאן הצרפתית.

"אני סופר מתרגשת", אמרה גרציג בסרטונים שהועלו ברשתות החברתיות מהאירוע, "תודה לכל מי שהגיע, אם אתם כאן סימן שאתם מיוחדים מאוד עבורנו, אנחנו אוהבים אתכם מאוד". החתונה עצמה תיערך במקום סודי, כשהזוג מבקש מהאורחים שלא לחשוף היכן זה יקרה, וייתכן אף שתיאסר כניסת טלפונים. בטקס אתמול נכח גם ליאור סושארד ונגנים ישראלים.

טיבו קורטואה, מישל גרציג, בטקס שלפני החתונה. אינסטגרם, צילום מסך
טיבו קורטואה, מישל גרציג, בטקס שלפני החתונה/צילום מסך, אינסטגרם
טיבו קורטואה, מישל גרציג, בטקס שלפני החתונה. אינסטגרם, צילום מסך
גרציג חוגגת עם חברותיה/צילום מסך, אינסטגרם

לקראת החתונה, ב"דיילי מייל" פרסמו אתמול כתבה נרחבת בכל הנוגע להשפעה של חיי האהבה של קורטואה על קריירת המשחק שלו. כזכור, בימים האחרונים הייתה סערה בנבחרת בלגיה, על כך שקורטואה עזב את המחנה בגלל פציעה, ולא מעט גורמים בנבחרת העריכו שהוא עוזב את המחנה בגלל ההכנות לחתונה.

"קורטואה לא מצילח להפריד בין חיים האהבה שלו לכדורגל", קראה הכותרת ב"דיילי מייל", שם צוין כי "החתונה שלו עם הדוגמנית הישראלית עוררה סערה". בכתבה הוזכרה הפרשה הגדולה, מתחילת העשור הקודם, שבמסגרתה התבר כי קורטואה שכב עם בת הזוג של קווין דה בראונה, חברו לנבחרת בלגיה. דה בראונה אז הודה ש"אני לא מאמין על שקורטואה עשה אבל אנחנו ממשיכים לעבוד ביחד... המאמן שאל אותי אם אני רוצה שהוא יעזוב את הנבחרת. לא חשבתי שיש לי את הזכות להגיד שמישהו לא ישחק במדים הלאומיים כי הוא עשה משהו לא בסדר. הוא שוער טוב. אמרתי שיישאר". לאחר מכן החברה של דה בראונה חשפה שלמעשה הוא זה שבגד בה קודם, עם החברה הכי טובה שלה.

פרשה אחרת הייתה כאשר קורטואה התגרש מאם ילדיו, שעזבה את לונדון וחזרה למדריד. קורטואה היה תחת לחץ גדול, ומאחר שרצה להיות לצד ילדיו, הודיע לצ'לסי שהוא לא מתייצב לאימונים, וכפה על המועדון למכור אותו לריאל מדריד. הדבר עורר הרבה מחלוקת באנגליה, ואוהדי צ'לסי זעמו על ההתנהלות, והשחקן נאלץ להסביר את החלטתו בפומבי.

כעת קורטואה הוסיף פרק נוסף להתנגשות בין הכדורגל לחיי האהבה שלו בעקבות יציאתו המוקדמת מהמחנה נבחרת של בלגיה בסוף השבוע. לאחר ששיחק ב-1:1 של בלגיה עם אוסטריה בשבת, הוא הפתיע כשלא התייצב יומיים לאחר מכן. דיווחים ביום שני טענו שהוא עזב את מחנה בלגיה ביום ראשון כי הוא זעם על כך שרומלו לוקאקו מונה לקפטן במקומו למשחק עם אוסטריה.

בהיעדרו של הקפטן הרגיל דה בראונה, לוקאקו הוביל את השדים האדומים בשבת במהלך שתוכנן מראש על ידי המנג'ר דומניקו טדסקו. במקום זאת, השוער היה אמור להיות הקפטן מול אסטוניה. אבל קורטואה התעקש שהוא נעדר בגלל פציעה בברך, כאשר בלגיה התכוננה לשחק מול אסטוניה ביום שלישי בלילה.

זה היה לפני שדיווחים אחרים בבלגיה אמרו שהתנהגותו של השחקן קשורה למעשה לנישואיו עם דוגמנית העל הישראלית, לפי חבריו לקבוצה. בבלגיה ובהולנד אף טענו שבנבחרת בלגיה ניסו לדבר עם קורטואה, ולא הצליחו לשכנע אותו בדרמה לילית.

ביום שני טדסקו דחה את השמועות על כך שקורטואה נפצע, ואמר: 'הלוואי שיכולתי להגיד שזו פציעה, אבל אני לא יכול לשקר". עם זאת, הטענות של טדסקו עוררו את זעמו של קורטואה, שפרסם הצהרה חריפה שהפריכה את טענות המאמן. גם גרציג העלתה פוסטים שמאשרים שהוא אכן פצוע, ו"נותן את כולו לנבחרת". כך או כך, הזוג כעת מתפנה לחגיגות, שיימשכו הלילה במסיבה הגדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully