וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה אישר את צירוף האברץ: "כישרון מגיע עם מחיר"

מאמן ארסנל התראיין בספרד והצהיר על החתמת הגרמני מצ'לסי תמורת 65 מיליון ליש"ט: "קאי הראה המון, הוא מוכשר ורק בן 24". הספרדי דחה חזרה לפ.ס.ז' ("מאושר איפה שאני") ולא שלל מעבר ל'לה ליגה' ("זאת אפשרות לשוב הביתה")

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.6/ספורט1

הפסד האליפות במחזורים האחרונים של הפרמיירליג בעונה החולפת גמרו לארסנל לרצות לפתוח את הכיס עוד יותר הקיץ, ומלבד הארכות חוזים לשחקנים כמו בוקאיו סאקה, וויליאם סאליבה וארון רמסדייל, התותחנים קרובים לצרף את קאי האברץ ויוריין טימבר וחושקים בדקלן רייס ורומאו לבייה.

האברץ כבר סיכם את תנאי בקבוצה של מיקל ארטטה בהעברה שצפויה להגיע לסכום של 65 מיליון ליש"ט, והמאמן הספרדי התראיין במולדתו על כך ולמעשה אישר את העסקה להחתמת הגרמני מצ'לסי: "כישרון מגיע עם מחיר ובארסנל אנחנו תמיד מעוניינים להביא שחקנים צעירים עם ניסיון. אני לא מדבר על שחקנים ממועדונים אחרים, אבל במקרה כמו של האברץ הוא הראה כבר המון, כולל בליגת האלופות. הוא שחקן מוכשר ורק בן 24".

שחקן צ'לסי קאי האברץ שומר על שחקן ארסנל גבריאל ז'סוס. רויטרס
בקרוב ביחד במדי התותחנים. האברץ וז'סוס/רויטרס

בהמשך, נשאל הספרדי על ההתעניינות מצד פריז סן ז'רמן, קבוצתו לשעבר כשחקן, שלפי דיווחים רצתה להביאו הקיץ: "אני יכול רק לומר שאני שמח בארסנל. אני מרגיש אהוב ומוערך על ידי הבעלים והצוות".

מצד שני, כאשר נשאל על אפשרות של אימון בספרד במהלך הקריירה ענה: "ספרד זה הבית שלי, הייתי מחוץ למדינה במשך שנים רבות. בשלב כלשהו לחזור ל'לה ליגה' זאת אפשרות לחוות חוויות חדשות, אבל לא כרגע לפחות. אני צופה בהרבה משחקים מהליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully