וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפחות הוא יודע להטביע": צפו במופע ההחטאות המביך של וומבניאמה

הבחירה 1 בדראפט ערך אימון קליעות ראשון בסן אנטוניו, אבל החטיא את כל הזריקות מחצי מרחק ונראה מובך מהסיטואציה. פופוביץ': "הוא לא דאנקן ולא לברון. הוא ויקטור"

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

אחרי שנבחר ראשון בדראפט על ידי סן אנטוניו, ויקטור וומבניאמה כבר מתחיל לחוות את האווירה בעיר וכבר הצטלם עם אגדות עבר כמו מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן ודייויד רובינסון. אלא שהיום (ראשון) הביג מן הצרפתי ערך אימון קליעות ראשון שבו, איך נאמר בעדינות, הוא לא ממש הרשים וזה בלשון המעטה.

בארה"ב חשפו סרטון שלו מאימון אישי שערך ובו הוא בעיקר מנסה לקלוע מחצי מרחק. התוצאות היו עגומות. וומבניאמה החטיא את כל הזריקות שהוא זרק וקלע רק את הדאנקים, כאשר ברקע ישבו כמה עיתונאים שבאו לראות אותו בפעולה בפעם הראשונה.

התגובות ברשת לא ריחמו על הסנטר, שנחשב לאחד הפרוספקטים הגדולים של השנים האחרונות. "לפחות הוא יכול להטביע", כתב אחד המגיבים, "הוא נראה ממש לחוץ ועצבני. מה יקרה כשהוא ישחק ב-NBA?", כתב מגיב נוסף.

מה יהיה ויקטור?

פופוביץ' על הכישרון החדש שלו

מוקדם יותר וומבניאמה התבקש לבחור את החמישייה הכי גדולה לדעתי אי פעם ב-NBA והבחירה שלו היתה סטף קרי, מייקל ג'ורדן, לברון ג'יימס, טים דאנקן ושאקיל אוניל.

ומה היה לגרג פופוביץ' להגיד עליו? המאמן האגדי של סן אנטוניו התייחס לציפיות מוומבניאמה ואמר: "יש הרבה הייפ סביבו. הוא לא לברון, או טים, קובי או מישהו אחר. הוא ויקטור וזה מי שאנחנו רוצים שהוא יהיה. לא נשווה אותו לאף אחד. כולם נרגשים מהגעתו, גם אני. לא אקפוץ פה באולם, אבל אני מאוד מתרגש מזה שהוא בא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully