וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמסטרונג ביקר ספורטאים טרנסג'נדרים וחטף: "הרמאי הגדול בספורט"

רוכב האופניים לשעבר שהשתמש בממריצים ונשללו ממנו תאריו השיק סדרה הבוחנת את ההוגנות של אותם ספורטאים בענפים השונים וקיבל תגובות זועמות: "הוא מדבר על מה הוגן? במקומו הייתי שותק"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.6/ספורט1

את הקריירה הספורטיבית של לאנס ארמסטרונג זוכרים לרעה במיוחד לאחר שרוכב האופניים נתפס על שימוש בסמים אסורים, וכל שבע הזכיות שלו במרוצי ה"טור דה פראנס" נשללו. הספורטאי שניצח את מחלת הסרטן, הקים קרן למען המלחמה במחלה ריגש מיליונים ברחבי העולם, אך לאחר התפוצצת פרשת הממריצים, נחשב לאחד הרמאים הגדולים בתולדות הספורט.

האמריקני שמאז הפרישה קיים מספר ראיונות ומיעט להופיע או להשמיע את קולו, הודיע ברשתות החברתיות שהוא משיק סדרת דוקו שתעקוב אחר נושא הספורטאים הטרנסג'נדרים, כשאחת מהטענות של הרוכב לשער היא שהשתתפותם בענפי הספורט השנים אינה הוגנת.

"האם באמת הגענו לזמן ולמקום שבהם לא רק מזעיפים ויכוחים נמרצים, אלא חוששים?", כתב ארמסטרונג בטוויטר. "הדאגה הגדולה ביותר של אנשים היא פיטורים, בושה או ביטול? בתור מישהו שמכיר יותר מדי את התופעה הזו, אני מרגיש שאני במיקום ייחודי לנהל את השיחות האלה".

לאנס ארמסטרונג. Jamie Squire, GettyImages
חטף ביקורת קשה ברשתות החברתיות. ארמסטרונג/GettyImages, Jamie Squire

ברשת תקפו את הביקורת של ארמסטרונג על הדיון שלו בהוגנות בספורט ורשמו: "אם הייתי ספורטאי ששללו ממנו שבעה תארי 'טור דה פראנס' - כנראה שהייתי נמנע מלדבר על הוגנות בספורט", "לאנס ארמסטרונג מדבר על הוגנות בספורט? כמה קריירות של אחרים הוא גמר בעקבות הרמאות שלו?", "הספורטאי הרמאי בכל הזמנים מדבר על ההוגנות של השתתפות ספורטאים טרנסג'נדרים - הצחקתם אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully