וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהכפר השיקומי בדרום למקום הראשון בעולם: הדרך של מיר סגל לזהב

מיר סגל שמתמודד עם אוטיזם ועובד כגנן ב"כפר השיקומי עדי נגב - נחלת ערן" זכה במדליית זהב בתחרות שחייה במשחקי העולם של ה-'ספיישל אולימפיקס'. בכפר התרגשו יחד עם הנציג שלהם

מיר סגל בכפר השיקומי עדי נגב - נחלת ערן. יחצ,
מיר סגל בכפר השיקומי עדי נגב - נחלת ערן/יחצ

מיר סגל (28) זכה אתמול (שבת) בתחרות שחייה במקצה ל-100 מטר חופשי במשחקי העולם של ה-'ספיישל אולימפיקס' שנערכים בימים אלה בברלין, גרמניה. סגל ריגש את המשלחת הישראלית כולה כשזכה לעמוד על הפודיום, כשמדליית זהב הוענקה לו על הזכייה ו-"התקווה" נוגנה ברקע.

מיר (28) תושב קיבוץ ניר יצחק, מועסק כגנן בכפר השיקומי "עדי נגב - נחלת ערן", במסגרת פרויקט "גננים ללא גבולות", שבו עשרות גננים המתמודדים עם מוגבלויות שונות בעבודות החקלאות והגינון השונות, בדרך להכשרה לקראת השתלבות במגזר העבודה הכללי והקניית אורח חיים יצרני, נחשב לוותיק ביותר מבין הצוות.

בגיל שלוש, מיר אובחן עם אספרגר, על הרצף האוטיסטי מאז הספיק לנפץ לא מעט תקרות זכוכית. הוא קפץ מספר כיתות בזכות המוח החריף שלו במתמטיקה וידע לפתור בעיות מורכבות כבר בגיל צעיר. כאשר סיים לימודי תיכון, מיר הגיע לעשות שנת שירות בכפר השיקומי ומאז נשאר לעבוד שם.

ארגון "ספיישל אולימפיקס" הציב בפניו כמשימה ראשית לחשוף לעולם את היכולות הטמונות באנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ולהביא לידי שילובם בחברה. בכפר השיקומי "עדי נגב - נחלת ערן "שותפים מלאים בקידום ערך זה, וציינו בגאווה: "תמיד ידענו שמיר הוא אלוף, הפעם הוא אלוף עם מדליית זהב!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully