וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך הפגרה: מכבי תל אביב התעניינה בדניאל סוזה

25.6.2023 / 13:15

המאמן הפורטוגלי הצעיר, שנכנס לרשימות של הצהובים עוד לפני פיטורי אייטור קראנקה, עזב בסוף השבוע את ז'יל ויסנטה, אותה השאיר בליגה הבכירה. שימש לפני כן כעוזרו של אנדרה וילאש בואש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.6/ספורט1

מכבי תל אביב צפויה למנות במהלך השבוע מאמן חדש שיחליף את אייטור קראנקה שפוטר הבוקר (ראשון). מאז סיום העונה נשקלה אופציית הפרידה מקראנקה ובמסגרת החשיבה הזו בדקו במועדון כמה מאמנים, ביניהם הפורטוגלי דניאל סוזה.

מדובר במאמן צעיר (בן 38) שנמצא בתחילת דרכו כמאמן ראשי. הוא היה במשך שנים חלק מהצוות של אנדרה וילאש בואש, ועבר איתו מקוימברה לפורטו, צ'לסי, טוטנהאם וזניט סנט פטרסבורג. בקבוצות הללו היה אנליסט ולאחר מכן קודם לתפקיד עוזר המאמן של וילאש בואש בשנגחאי סיפג הסינית וגם במארסיי.

מאמן ז'יל ויסנטה דניאל סוזה. Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images, GettyImages
המאמן הבא בקרית שלום? דניאל סוזה/GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images

בנובמבר האחרון יצא סוזה לדרך חדשה כשנבחר לאמן את ז'יל ויסנטה. הקבוצה הייתה מתחת לקו האדום בליגה הפורטוגלית, אבל יחד איתו נחלצה במהירות מהתחתית וסיימה במקום ה-13 - 14 נקודות מעל הקו האדום ו-11 מעל המקום המוביל למבחנים. הסך הכול היו לו 10 ניצחונות ו-10 הפסדים לצד 5 תוצאות תיקו, כשרגע השיא היה ניצחון 1:2 בדרגאו של פורטו.

בז'יל ויסנטה היו בטוחים שההתקשרות תימשך, אבל בסוף השבוע הודיע סוזה כי הוא מסרב לחוזה החדש שהוצע לו והוא עוזב, כך שכעת הוא פנוי. ההערכות בפורטוגל הן שיש לו הצעות טובות יותר, אחרי שהוזכר כמועמד לקבוצות בברזיל ובתחילת החודש אפילו למארסיי בה שימש כעוזר ובינתיים מינתה את מרסלינו הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully