וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: שת"פ ישראלי היסטורי עם מרוקו

רגע לפני אליפות אירופה בכדורעף (שידורים ישירים בערוצי ספורט1), נבחרת הגברים של ישראל בכדורעף ממשיכה בסדרת משחקי האימון שלה על אדמת מרוקו, כחלק מהסכם שיתוף הפעולה הספורטיבי בין שתי המדינות: "גשר לשלום"

נבחרת ישראל בכדורעף במרוקו. יחצ,
נבחרת ישראל בכדורעף במרוקו/יחצ

נבחרת הגברים של ישראל בכדורעף ממשיכה בסדרת משחקי האימון שלה על אדמת מרוקו כחלק מהסכם שיתוף הפעולה הספורטיבי בין שתי המדינות. המשחקים נערכים כהכנה לקראת אליפות אירופה בכדורעף שתיערך בישראל.

לאחר ניצחון אתמול 2:3 מול הנבחרת המקומית יתקיים היום המשחק השני בין שתי הקבוצות (19:30 שעון ישראל). יו"ר האיגוד, אשר קסו סיפר על שיתוף הפעולה עם האיגוד המרוקאי: "מסע הנבחרת למרוקו ומשחקי האימון מול הנבחרת המקומית הם חלק משיתוף פעולה, ראשון מסוגו עם ההתאחדות המרוקאית, שהוא שיאו של ההסכם בין האיגוד הישראלי ובין ההתאחדות המרוקאית שנחתם לפני כשנה. מעבר לתחרות הספורטיבית יש כאן גשר שנפתח לשלום ואחווה עם מדינה שרק לפני שנים מספר לא היו לה קשרים דיפלומטיים עם מדינת ישראל. אני סמוך ובטוח שזו רק תחילתו של הקשר הספורטיבי שמתפתח בין שתי המדינות, זו הזדמנות להודות למשרד התרבות והספורט ולשר מיקי זוהר שנותן לנו גב ועוזר לנו בבניית הקשר הזה ולנשיאת האיגוד המרוקאי, המכהנת גם בתפקיד נשיאת הכדורעף האפריקאי גברת בושרא חג'יג', מנהיגה עם חזון,יוזמה ועשייה".

משחקי אליפות אירופה בכדורעף ישודרו בערוצי ספורט1

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully