וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס מחפשת טרייד שינחית את האריס, הדרישות של פילי מוגזמות

הסאנס עובדים על עסקה עם קבוצה שלישית, שתקבל את אייטון. בינתיים, מורי מואשם בניהול מו"מ "שלא בתום לב", ואביו של הפורוורד מנסה לשווק אותו כ"סקורר קטלני" אחרי עונה של 14.7 נקודות למשחק

תקציר משחק האליפות של אולימפיה מילאנו: ניצחון 55:67 על וירטוס בולוניה/ספורט1

פילדלפיה שמה את טוביאס האריס על המדף, ולא חסרות מתעניינות, אבל הסיקסרס דורשים תמורה מוגזמת עבור הפורוורד ובינתיים אביו עושה מה שהוא יכול כדי להעלות את ערך המניה.

יש את הטוענים כי הנשיא לענייני כדורסל של הסיקסרס, דריל מורי, "לא מנהל משא ומתן בתום לב" - כך נכתב הלילה (בין שבת לראשון) ב"פילדלפיה אינקווירר", שם דווח שקליבלנד פנתה בנוגע להאריס ופילי ציפתה לקבל תמורתו את שני שחקני הפנים המובילים של הקאבס - אוון מובלי וג'ארט אלן - וגם בחירת דראפט. לא רק שמובלי (22) ואלן (25) משמעותית יותר צעירים מהאריס (30), אלא ששניהם סיפקו בעונה החולפת מספרים לא פחות טובים.

גם דאלאס, יוטה, אינדיאנה ודטרויט צוינו כקבוצות שהיו רוצות להנחית את הפורוורד אצלן, אבל המתעניינת המסקרנת ביותר היא פיניקס. לפי העיתונאי קית' פומפיי, פילדלפיה לא רוצה אף שחקן שהסאנס יכולים להציע, ולכן פיניקס מנסה לרקום טרייד משולש שיעביר את דיאנדרה אייטון לקבוצה שתוכל לשלוח חבילת נכסים מפתה לסיקסרס. כזכור, הסאנס צירפו לאחרונה את בראדלי ביל שירכיב טריו מאיים במיוחד עם דווין בוקר וקווין דוראנט.

שחקני פילדלפיה סיקסרס טייריס מקסי, טוביאס האריס. Mitchell Leff, GettyImages
"סקורר קטלני"? טוביאס האריס/GettyImages, Mitchell Leff

בתוך כך, טורל האריס, אביו וסוכנו של טוביאס, ביקר את פילדלפיה על שימוש לא נכון בבנו וטען שהם לא מנצלים אותו כ"סקורר קטלני". מדובר באמירה קצת מופרכת אם מסתכלים על הנתונים של האריס בעונה האחרונה: 14.7 נקודות למשחק, לצד 5.7 ריבאונדים בממוצע ב-74 משחקים. בפלייאוף הוא השתדרג ל-15.3 ו-7.3 בהתאמה.

"אי אפשר לעצור את טוביאס. אף אחד בליגה לא יכול לעצור אותו. הוא הוכיח את זה במהלך הקריירה, גם כשהיה בקליפרס הוא היה סקורר קטלני", אמר האריס האב. "בלוס אנג'לס הציעו לנו 80 מיליון, אמרתי להם שאני רוצה 35 מיליון דולר בשנה, הם אמרו 'לא נשלם לך את זה' ושלחו אותו בטרייד לסיקסרס. מאז, הסיקסרס מעמידים אותו בפינה".

האריס אכן משמש כינור שלישי בפילדלפיה, דבר הגיוני למדי בהתחשב בכך שה-MVP המכהן של העונה הסדירה, ג'ואל אמביד, ומלך הסלים בליגה שלוש פעמים, ג'יימס הארדן, משחקים איתו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully