וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית זהב לענבר לניר בגרנד סלאם אולנבאטר, כסף לרז הרשקו

אלופת העולם עד 78 ק"ג שיפרה את הישגה מאשתקד במונגוליה. חברתה לנבחרת הישראלית סיימה מקום אחד מתחת לשנה שעברה

אחרי שהשיגה ארבע מדליות ביומיים הראשונים בגרנד סלאם אולנבאטר, נבחרת הג'ודו הישראלית הוסיפה עוד שתיים היום (ראשון) ביום התחרויות האחרון במונגוליה. ענבר לניר, אלופת העולם המכהנת בקטגוריית המשקל שלה, המשיכה את השנה המצוינת שלה עם מדליית זהב, בעוד רז הרשקו "הסתפקה" במדליית כסף.

לניר (עד 78 ק"ג), שזכתה אשתקד במדליית כסף באולנבאטר, התחילה את התחרות בסיבוב השני, ניצחה עם שני ווזארים את ליז אנגלבייה הצרפתייה תוך 21 שניות בלבד, ובהמשך עברו 94 שניות בסך הכל עד שהטילה לניר את מטקה לובניק הסלובנית באיפון. בחצי הגמר גברה לניר על פטריסיה סמפאיו מפורטוגל בזכות שני ווזארים, ובאותה הדרך הכניעה בגמר את מאמי אומקי היפנית בדרך לפסגת הפודיום.

הרשקו (78 ק"ג ומעלה) החלה את דרכה בסיבוב השני ושם גברה על הלנה ווקוביץ' הקרואטית באיפון. לאחר מכן עברה הרשקו את היונג'י לי מקוריאה הדרומית אחרי שהטילה אותה פעמיים בווזארי. גם בחצי הגמר נגד אדיאסורן אמרסייחאן המונגולית השיגה הישראלית שני ווזארים. הגמר בינה לווקאבה טומיטה היפנית נכנס לניקוד זהב, בו השיגה טומיטה איפון וגברה על הרשקו שסיימה מקום אחד מתחת לשנה שעברה, אז זכתה במדליית הזהב באולנבאטר.

רז הרשקו ג'ודאית ישראלית. Levan Verdzeuli, GettyImages
רז הרשקו/GettyImages, Levan Verdzeuli

לפני כן זכו במשלחת הישראלית: גפן פרימו במדליית זהב, ותמר מלכה, גילי שריר ומאיה גושן במדליות ארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully