וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קראנקה עדיין מכין את העונה הבאה": הרשת גועשת אחרי הפיטורים

אוהדי מכבי תל אביב חוגגים את ההודעה על סיום דרכו של המאמן: "מנספורד איש כדורגל רציני". ואיך הגיבו אוהדי מכבי חיפה? מיטב הציוצים

ההודעה המפתיעה של פיטורי אייטור קראנקה גרמה לרשת לגעוש, למרות השעה המוקדמת והלא שגרתית בה פורסמה. אחרי שבועות ארוכים של מחאות נגד המאמן המושמץ, הצהובים בישרו על סיום דרכו רגע לפני פתיחת האימונים לעונה הבאה, ואוהדי הקבוצה הגיבו בשמחה להודעה ברשתות החברתיות. קבלו את מיטב הציוצים.

בשבועות האחרונים, בעיקר מאז מינויו של בן מנספורד, מכבי תל אביב בדקה אופציות של מאמנים אחרים וכעת לפי ההערכות כבר יש מאמן חדש וצוות אימון חדש, שעל מינויו הרשמי יודיעו בקרוב.

מיטש גולדהאר אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "בשם כולם במכבי תל אביב, ברצוננו להודות לאייטור ולצוות שלו על מאמציהם ותרומתם למועדון. אייטור תמיד נהג ביושרה ובמקצועיות ואנו מאחלים לאייטור בהצלחה בעתיד".

קראנקה בן ה-49 הגיע כאמור בינואר, וסיים את העונה במקום השלישי בלבד, ועם הדחה בחצי גמר גביע המדינה. אחוזי ההצלחה שלו בקבוצה היו הנמוכים ביותר של מאמן מכבי תל אביב בעשור האחרון. בעבר אימן קראנקה את את מידלסברו, נוטינגהאם פורסט, בירימנגהאם סיטי וגרנאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully