וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחר פיבן נחוש לעבור לרוסיה. המחיר שלו לא אמור להיות גבוה"

סוכנו של בלם מכבי תל אביב הגיב לדיווחים על מעבר אפשרי: "הוא מקבל הרבה פניות ורוצה לעבור. מבחינתו לשחק גם בנבחרת רוסיה"

סוכנו של שחר פיבן מאשר: הוא מעוניין לעזוב את מכבי תל אביב ולעבור לליגה הרוסית. הסוכן אלכסנדר קארפוב התראיין אמש לתקשורת הרוסית ושפך אור על הסטטוס של פיבן בעקבות הדיווחים שקשרו אותו למעבר לרוסיה.

כזכור, אתמול (שבת) דיווחו ברוסיה שפיבן מעורר עניין במספר קבוצות מקומיות והוסיפו שמכבי תל אביב דחתה שתי הצעות משם בעבר - אחת מאורל יקטרינבורג בקיץ הקודם, ואחת נוספת מקרסנודאר של ולאדן איביץ' בינואר האחרון.

"שחר היה קרוב לעבור לאורל וקרסנודאר, אבל זה לא קרה מכל מיני סיבות. עכשיו אני מקבל עליו שוב פניות רבות לקראת מעבר לליגה הרוסית", סיפר קארפוב. "נותרה לו רק עוד שנה אחת בחוזה והוא לא אמור להיות יקר מדי. הוא רוצה את זה, ונחוש לעבור לרוסיה. יש לו אזרחות רוסית והוא מצידו מוכן אפילו לשחק בנבחרת רוסיה. כשלוקחים בחשבון את המחסור בשחקנים רוסים איכותיים בעמדה שלו בליגה, הוא יכול להיות פיתרון טוב לקבוצות כאן. אני משוכנע שקבוצה כמו ספרטק מוסקבה למשל, לא תתנגד להחתים אותו".

שחר פיבן, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בדרך לרוסיה? פיבן/דני מרון

פיבן בן ה-27, שיכול לשחק גם כמגן ימני, נולד בבירובידז'אן שברוסיה ועלה ארצה בגיל 6, כך שיש לו אזרחות רוסית ובעבר הוא אף הצהיר בריאיונות שקיים שחלומו הוא לשחק בליגה הרוסית.

בעונה האחרונה לא היה לבלם מקום מרכזי ברוטציה של מכבי תל אביב, ובסך הכל הוא ערך 20 הופעות בכל המסגרות. 13 מתוכן היו בליגת העל, שתיים מהן כמחליף. פיבן תרם בישול אחד לצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully