וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.6: קוליבאלי חתם באל הילאל הסעודית

הבלם עזב את צ'לסי אחרי עונה אחת וירוויח 25 מיליון יורו לעונה בחוזה לשלוש שנים. ריאל מדריד מוכנה לשלם 200 מיליון יורו על אמבפה, אימו מנסה לקדם את העסקה ופ.ס.ז' מתעקשת על 250 מיליון. גברדיול סיכם במנצ'סטר סיטי

תקציר יורו עד גיל 21: גאורגיה - בלגיה 2:2/ספורט1

העברות

* קאלידו קוליבאלי השלים את המעבר מצ'לסי לאל הילאל הסעודית, ושם הוא יחבור לרובן נבס שהגיע מוולבס. הוא ירוויח 25 מיליון יורו לעונה בחוזה לשלוש שנים. הבלם הסנגלי נפרד מצ'לסי אחרי עונה אחת בלבד, כאשר בן ארצו לחברו לבלוז, אדוארד מנדי, יעבור מחר את הבדיקות הרפואיות באל אהלי הסעודית. גם חכים זייש בדרך לליגה הסעודית ואמור להצטרף לאל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו.

הרכש של אל הילאל: קוליבאלי מוצג

שמועות

* מנצ'סטר סיטי בדרך לעסקת ענק: לפי פבריציו רומאנו - הבלם יושקו גברדיול, שחקן לייפציג ונבחרת קרואטיה, סיכם את תנאיו בקבוצה. פפ גווארדיולה מאוד רוצה לצרף את את השחקן בן ה-21, שקבוצתו דורשת עליו 110 מיליון יורו, סעיף השחרור שלו. על פי "סקיי גרמניה", סיטי הגישה עליו היום הצעה של 90 מיליון יורו, פלוס בונוסים, כך שהעסקה מתקרבת, והוא צפוי להפוך לבלם היקר בהיסטוריה (הקודם הוא הארי מגווייר, שנרכש ב-87 מיליון יורו על ידי יונייטד).

* מנצ'סטר יונייטד הגישה לצ'לסי שלוש הצעות לרכישת מייסון מאונט, האחרונה הגיעה ל-58 מיליון ליש"ט כולל בונוסים, אך זו לא ריצתה את הבלוז שדורשים כ-65 מיליון ליש"ט. לפי "הטיימס", עבור מנצ'סטר יונייטד זה הספיק והיא החליטה לוותר על הקשר שכעת עשוי לעזוב את צ'לסי בחינם בעוד שנה, אז חוזהו יסתיים. במקביל, לפי "הגרדיאן" ייתכן שבאיירן מינכן תנסה לנצל את הצב ותיכנס לתמונה בניסיון לרכוש אותו מיידית.

* אם לא תוגש הצעה נוספת על מאונט, מנצ'סטר יונייטד תנסה לצרף את מויסס קאייסדו שצפוי לעלות הרבה יותר - ברייטון לפי הפרסומים מקווה לקבל עבורו קרוב ל-100 מיליון יורו, כשגם צ'לסי מעוניינת באקוודורי.

* יוריין טימבר סיכם את תנאיו בארסנל, שכעת תגיש הצעה משודרגת לאייאקס במטרה לצרף את שחקן ההגנה הוורסטילי שמיועד לשחק בעיקר כמגן ימני. אייאקס לא מעוניינת למכור אותו וכבר סירבה להצעה הראשונה של התותחנים עליו, אבל מבינה שלא בטוח תוכל להשאיר את השחקן קיץ נוסף בניגוד לרצונו ותסכים אם התותחנים יעלו את הסכום ל-45 מיליון יורו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יושקו גברדיול לייפציג חוגג. רויטרס
יושקו גברדיול לייפציג חוגג/רויטרס

* אל הילאל הסעודית מנסה לצרף את מרקו וראטי ומוכנה לשלם 30 מיליון יורו לעונה לקשר פריז סן ז'רמן ונבחרת איטליה.

* אימו של קיליאן אמבפה, שמשמשת כסוכנת שלו, מנסה לקדם את העברתו של בנה לריאל מדריד. פריז דורשת 250 מיליון יורו עבור השחקן ועוד 50 מיליון בונוסים. ריאל מדריד מוכנה לשלם 200 מיליון פלוס 20 כבונוסים.

* הקרב על דקלן רייס עולה מדרגה. מנצ'סטר סיטי אמורה להגיש הצעה נוספת לווסטהאם, כזו שתתקרב לאיזור ה-100 מיליון ליש"ט. גם ארסנל, שנחשבה עד לפני מספר ימים כמי שצפויה להחתימו, אמורה להגיש הצעה שלישית ומשודרגת מבחינתה שתנוע סביב ה-100 מיליון ליש"ט.

* ניקולאס ג'קסון עבר בדיקות רפואיות ויחתום בצ'לסי ל-8 שנים. החלוץ הסנגלי בן ה-22 יצטרף לבלוז מויאריאל תמורת 35 מיליון יורו.

* האם כריסטיאן פוליסיץ' בן ה-24 בדרך לצרפת? לפי "לאקיפ", ליון הפכה את האמריקאי של צ'לסי למטרה העיקרית שלה לעונה הבאה ומוכנה לשלם עבורו כ-20 מיליון יורו, כשליש לעומת הסכום בו נרכש על ידי הבלוז ב-2019.

* בורוסיה דורטמונד מאוד קרובה לסיכום עם אדסון אלברס, הבלם והקשר האחורי של אייאקס ונבחרת מקסיקו שאמור לחתום עד 2028. כעת הצהובים שחורים יצטרכו להגיע לסיכום גם עם ההולנדים.

* פריז סן ז'רמן הגיעה לסיכום עם לוקאס הרננדס, ותקווה לסגור עם באיירן מינכן על מעברו.

* אחרי אילקאי גונדואן, ברצלונה דוחפת לצירופו של מרסלו ברוזוביץ', קשר אינטר שהביע רצון לעבור לבארסה, אלא שהוא עדיין מחכה להצעה הסופית מערב הסעודית. הבוקר טוענים ב"אס" שבארסה וריאל מדריד המאבק על ארדה גולר, 18, הכישרון הטורקי העולה של פנרבחצ'ה, שכרגע סעיף השחרור שלו הוא 17.5 מיליון יורו.

שחקן מנצ'סטר סיטי, ברנרדו סילבה. גמר ליגת האלופות 2023. רויטרס
גווארדיולה לא רוצה לאבד גם אותו. ברנרדו סילבה/רויטרס

* מנצ'סטר סיטי, כמדי שנה, נלחמת על ברנרדו סילבה שרמז לא אחת בעבר שישמח לעבור. לפי הדיווחים, הציעה לו אלופת אירופה חוזה חדש עם שדרוג ניכר. בכל אופן, חוזהו הנוכחי הינו עד 2025, אבל פפ גווארדיולה לא רוצה לאבד גם אותו בנוסף לאילקאי גונדואן.

* אסטון וילה מוכנה לשלם את סעיף השחרור של פאו טורס מוויאריאל בגובה 65 מיליון יורו.

* אטאלנטה תמכור את החלוץ הדני הצעיר רסמוס הוילונד אם תגיע הצעה בגובה 50 מיליון יורו. בתור מחליף אפשרי היא סימנה את בטו הפורטוגלי מאודינזה.

* פריז סן ז'רמן הגיעה לסיכום עם לוקאס הרננדס, ותקווה לסגור עם באיירן מינכן על מעברו.

* אחרי שבלם צ'לסי קאלידו קוליבאלי כבר נראה בערב הסעודית, גם שוער הקבוצה אדוארד מנדי יעבור מחר את הביקות הרפואיות באל אהלי. חכים זייש יעבור לאל נאסר.

* לוקה יוביץ', שחקנה של פיורנטינה בעונה החולפת, צפוי להצטרף לגלאטסראיי. החלוץ הסרבי בן ה-25 יעלה לטורקים כ-8 מיליון יורו וירוויח 3 מיליון יורו לעונה בקבוצת הפאר הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully