וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "הזכייה במונדיאל היתה סיום הולם לקריירה יוצאת מהכלל"

ב-"BEIN SPORT" פרסמו את הריאיון המלא עם הכוכב: "ההפסד לסעודיה היה רגע מפתח בזכייה הזו. ידענו שאנחנו מועמדים חזקים, האמנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.6/ספורט1

ליאו מסי חגג היום (שבת) יום הולדת 36. רגע לפני שהוא חוזר לכד הדשא ויערוך את הבכורה שלו במדי אינטר מיאמי, ב-"bein sport" פרסמו את הריאיון המלא עם הכוכב הארגנטינאי, שהתייחס לתקופה שלו בפריז ובעיקר לזכייה ההירואית עם ארגנטינה במונדיאל.

מסי דיבר על התקופה בפריז ואמר: "הגעתי לפריז כי אני אוהב את המועדון, יש לי חברים שם. שחקנים שאני מכיר, חברים מנבחרת ארגנטינה. חשבתי שיהיה לי קל יותר להתאקלם שם. זו היתה החוויה הראשונה שלי מחוץ לברצלונה. זו הסיבה שהחלטתי לחתום במועדון הזה".

"קבלת הפנים שלי שם היתה מדהימה. האמת היא שהיה לי יותר קשה להתאקלם ממה שחשבתי. הגעתי מאוחר ולא הייתי חלק ממחנה ההכנה. הייתי צריך להתקלם למקום החדש עם המשפחה שלי וזה לא קל".

"הרבה שחקנים הגיעו, הרבה שחקנים עזבו והיה צריך להתרגל למאמן חדש. בהתחלה הרגשתי ממש בנוח בפריז. היתה התחלה חדשה, הרגשתי בנוח בעיר ונהניתי מהמועדון. הרגשתי טוב מאוד".

על החזרה לפריז אחרי הזכייה במונדיאל: "זה היה אותו דבר חוץ מהעובדה ששיחקנו נגד צרפת בגמר. אבל אני הגעתי באותה גישה. עבורי זה לא שינה דבר".

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי. רויטרס
"האוהדים התחילו להתייחס אליי אחרת". מסי/רויטרס

על הקרע עם אוהדי פריז אחרי הגיחה לסעודיה: "אנשים התחילו להתנהג כלפיי אחרת. היה קרע עם חלק מאוהדי פריז, זו לא היתה הכוונה שלי. רחוק מזה. זה קרה גם אמבפה לפניה זה ועם ניימאר. אני יודע שזו הדרך שהם מתנהגים, אבל אני אקח איתי את האנשים שכיבדו אותי. יתר האוהדים היו נחמדים כלפיי. אחרי המונדיאל היו לנו הרבה פציעות, היתה סיטואציה לא פשוטה. הרבה שחקנים חזרו בצורה אחרת מסיבות שונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גמר מונדיאל 2022: ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
רגע השיא בקריירה אגדית. מסי עם גביע העולם/GettyImages

על הזכייה במונדיאל: "המונדיאל זה משהו ייחודי, הדרך המשוגעת שעשינו בטורניר הזה. זו חוויה ייחודית, משהו מאוד מיוחד. האמנו מהתחלה שאנחנו יכולים לנצח ולהיות האלופים, אבל ידענו שהמונדיאל מאוד קשה והרבה דברים יכולים לקרות. לא יודע אם חשבנו שנזכה במונדיאל, אבל ידענו שאנחנו מועמדים חזקים. היה לנו הרבה ביטחון בעצמנו אחרי מה שעשינו גם בקופה אמריקה, לסגל יש הרבה ניסיון. הגענו במטרה להשיג משהו גדול. זה היה פינאלה יפה לקריירה נהדרת".

על ההפסד לסעודיה במשחק הראשון: "זה היה רגע מפתח במונדיאל הזה. זו היתה מכה גדולה, אבל התחלנו לשחק אחרת. ידענו שאסור לנו לעשות טעויות ושכל טעות תעלה לנו ביוקר. לא ציפינו להתחיל ככה מול נבחרת כמו סעודיה. זה היה רגע קשה. אני חושב שטוב שחטפנו את המכה הזו במשחק הראשון. אני חושב שהרבה אנשים שלא אוהדים את ארגנטינה רצו שהיא תזכה. תודה לאל שזה קרה".

"היה לי מזל לזכות בכל התארים בקריירה, זה באמת מה שחשוב. ברור שיש לי גם את השיאים האישיים, זה נחמד. אבל לא מה שחשוב. מבחינתי, המונדיאל היה סיום הולם לקריירה יוצאת מהכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully