וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלקח נלמד? בית"ר ירושלים מדאיגה את פאוק סלוניקי הלא מוכנה"

ביוון תוהים לגבי הקיפאון של פאוק בחלון ההעברות ומזכירים את לבסקי סופיה: "למה המאמן לוצ'סקו מוכן לקבל את המצב הזה?"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.6/ספורט1

למרות שיש עוד קצת יותר מחודש עד המשחק הראשון נגד בית"ר ירושלים, בפאוק סלוניקי חוששים. הקבוצה היומרנית עדיין לא ביצעה רכש, שחקנים שסיימו חוזים עזבו וביוון כתבו היום: "בית"ר ירושלים גורמת דאגה לפאוק סלוניקי הלא מוכנה. במועדון מנסים לבצע מהלכים אינטנסיביים כדי לא לחזור על הטעויות מהעונה שעברה".

בעונה שעברה פאוק הגיעה מאוד לא מוכנה לצמד המשחקים נגד לבסקי סופיה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, הפסידה 2:0 בחוץ ואחרי 1:1 בסלוניקי סיימה את דרכה באירופה. מאז ההגרלה שבישרה עם מפגש כפול עם בית"ר (27 ביולי ביוון, 3 באוגוסט בישראל), המילה "לבסקי" חוזרת שוב ושוב בתקשורת המקומית.

הבעלים איבן סאבידיס, ממתין לתוצאות הבחירות לפרלמנט ביוון שייערכו מחר, כדי להחליט כמה ישקיע, אבל נתן אור ירוק לבצע כמה החתמות. ובינתיים כלום.

מאמן פאוק סלוניקי, רזבאן לוצ'סקו. BSR Agency, GettyImages
צריך חיזוק דחוף בכמה עמדות. לוצ'סקו/GettyImages, BSR Agency

הפובליציסט ואוהד פאוק, דימיטריס צורבאצוגלו, כתב היום ב"גאזטה": "למה הסיפור של מנולו גביאדיני לוקח כל כך הרבה זמן? למה כל כך הרבה אנשים מעורבים בכל עסקה, ואז הם לא מסתדרים אחד עם השני והיא מתפוצצת? למה איך שום ביטחון במנהל המקצועי? למה המאמן לוצ'סקו מוכן לקבל את המצב הזה? למה שילמו כל כך הרבה כסף על שחקני רכש כושלים ב-3-4 השנים האחרונות".

פאוק נואשת להחתים חלוץ במהירות, כדי שהוא יספיק להתאקלם, להתרגל לחבריו החדשים ולהגיע למשחק נגד מחזיקת הגביע הישראלי כשהוא במקסימום מוכנות. בינתיים זה עדיין לא קרה. מי שלפי הדיווחים כן קרוב להצטרף הוא קשר נבחרת אוקראינה, ויקטור קובאלנקו, שמשתייך לאטאלנטה ובשנתיים האחרונות הושאל לספציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully