וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוטינוב חוזר לאולימפיאקוס, ג'ונס חתם באנאדולו אפס

מעברים ביורוליג: הסרבי שב מצסק"א וירוויח 3.7 מיליון יורו בפיראוס, אקס הפועל תל אביב הצטרף למאמנו מטורק טלקום בקבוצה החדשה. גם וויליאמס-גוס יחזור ליוון?

תקציר משחק האליפות של אולימפיה מילאנו: ניצחון 55:67 על וירטוס בולוניה/ספורט1

שתיים מהקבוצות הבכירות ביורוליג ביצעו היום (שבת) החתמות חשובות לקראת עונת 2023/24. אחת מהן היא סגנית אלופת אירופה ואלופת יוון, אולימפיאקוס, שהחזירה לשורותיה את הסנטר הסרבי ניקולה מילוטינוב. הקדנציה הראשונה שלו בקבוצה נמשכה מ-2015 עד 2020, וכעת הוא שב לפיראוס בחוזה לשנתיים שבמסגרתו ירוויח 3.7 מיליון יורו.

מילוטינוב, שבעבר זכה עם אולימפיאקוס באליפות ב-2016 ונבחר לשחקן המשתפר ביורוליג לעונת 2016/17, שיחק בשלוש השנים האחרונות בצסק"א מוסקבה ובעונה האחרונה רשם 16.1 נקודות ו-9.1 ריבאונדים בממוצע למשחק בליגת ה-VTB.

הקבוצה השנייה שצירפה שחקן פנים היא אנאדולו אפס. מאמנה החדש, ארדם צ'אן שהדריך בעונה החולפת את טורק טלקום אנקרה, הביא את טייריק ג'ונס שכיכב אצלו באותה קבוצה. ג'ונס, אקס הפועל תל אביב, קלע 14 נקודות והוריד 8.7 ריבאונדים בממוצע בליגה הטורקית, מספרים שזיכו אותו בתואר ה-MVP של העונה הסדירה. ביורוקאפ הוא סייע לטורק טלקום להגיע עד הגמר, שם נכנעה לגראן קנאריה. האמריקאי בן ה-26 חתם עד 2025.

טייריק ג'ונס הפועל תל אביב. דני מרון
השתדרג מאז. טייריק ג'ונס במדי הפועל תל אביב/דני מרון

לגבי אולימפיאקוס, ביוון דווח באתר "גאזטה" שנייג'ל וויליאמס-גוס על הכוונת של האדומים-לבנים. גם הרכז בן ה-29, שסיים חוזה בריאל מדריד, כבר שיחק באולימפיאקוס כשדייויד בלאט החתים אותו בתחילת עונת 2018/19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully