וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך כשיר. לוזון: "הייתי קמצן מול גרמניה, חייב לעשות דאבל"

24.6.2023 / 16:00

הקשר התאמן לקראת אנגליה בראשון (19:00, ספורט1), מאמן הנבחרת הצעירה התבדח בשיחה עם ספורט1 על כך שהפעם יהמר ב-200 אלף שקל. גנדלמן עשוי לעבור לקישור

תקציר יורו עד גיל 21: נבחרת גרמניה הצעירה - נבחרת ישראל הצעירה 1:1/ספורט 1

אחרי התיקו 1:1 נגד נבחרת גרמניה, נבחרת ישראל הצעירה מתכוננת לקראת המשחק הלא פחות קשה שמצפה לה מחר (ראשון, 19:00, שידור ישיר בספורט1) נגד אנגליה החזקה. עדן קארצב מורחק וייעדר, אבל אוסקר גלוך ועילאי חג'ג' השלימו אימון מלא והם כשירים. חג'ג' עדיין לא כשיר ל-90 דקות וימתין על הספסל, בעוד החלטה לגבי גלוך תתקבל מחר.

לאור ההיעדרות של קארצב, המאמן גיא לוזון עדיין מתלבט בנוגע למערך והיום תרגל שני בלמים, אחרי שנגד גרמניה פתח עם שלושה. יואב הופמייסטר נראה כמי שיחליף את קארצב וסימן השאלה הוא אם עומרי גנדלמן יוצב במרכז ההגנה או בקישור האחורי.

הנבחרת קיבלה רוח גבית מהתיקו מול גרמניה, אלופת אירופה המכהנת עד גיל 21, אבל מבינה שאנגליה יריבה חזקה מאוד וישראל מגיעה כאנדרדוג מובהק למשחק נגדה: "אין ספק שהאנגלים פייבוריטים, אבל כמו שבאנו מול גרמניה ולא ויתרנו מראש, ככה יהיה גם מחר. אנחנו מאמינים בעצמנו", אמר שחקן בנבחרת ישראל.

צפו בגיא לוזון ובדור תורג'מן בשיחה עם ספורט1 לפני אנגליה

גיא לוזון ודור תורג'מן בריאיון לספורט1 לפני המשחק נגד אנגליה ביורו עד גיל 21/ספורט1

"אני מכיר את האיכויות של הנבחרת האנגלית, צפינו בהם, זו נבחרת שלפני 3-4 חודשים ניצחה את צרפת 0:4" אמר לוזון במסע"ת לקראת המשחק, "כל השחקנים משחקים בפרמייר ליג, שחקנים שעולים מהספסל כמו הארווי אליוט מליברפול, זו קבוצה ענקית".

על המשחק נגד גרמניה: "ראשית אין ספק שככל שנקפו הדקות מפלס הביטחון אצלינו עלה, חוסר הביטחון שראינו בדקות הראשונות אפשר לומר שהוא אפילו טבעי, אף פעם לא שיחקנו במאני טיים. במיוחד אחרי מחצית שלמה בעשרה שחקנים, עשינו את ההתאמות הנכונות, השחקנים הגיבו נפלא ואין ספק שבמחצית השנייה ראינו חבורה של שחקנים שמאמינה בעצמה וזה נראה היה גם בתוצאה בסוף".

על היריבה מחר: "אין ספק שאנגליה היא יריבה יותר קשה, יש לה לטעמי יותר איכויות. מבחינת איכויות היא הכי איכותית באליפות הזאת. אמרתי שזו קבוצה שיכולה להרשות לעצמה להעלות שחקנים כמו הארווי אליוט ואמיל סמית' רואו מהספסל וזה רק מראה כמה איכות יש בה. אנחנו תמיד מצפים מעצמנו לטוב ביותר ואנחנו באמת באמת לא מונעים מרעשי רקע, טובים או רעים".

בשיחה עם ספורט1 לאחר האימון המסכם הוסיף לוזון: "צברנו ביטחון ואמונה, השחקנים וכולנו כצוות, במיוחד אחרי ששיחקנו ב-10 שחקנים. האנגלים הם לא רק פיזיים, אלא גם מאוד מוכשרים. זו הנבחרת הטובה מאירופה מבחינת שווי שחקנים שגם המחליפים הם שחקני פרמיירליג, וזה מעיד על עוצמתה".

לסיום, נשאל לוזון אם הוא מוכן הפעם להכפיל את ההימור שלו, אחרי שבנאום שלו לשחקנים לפני אמר להם ששם עליהם מאה אלף שקל בווינר: "אני מתנצל שהייתי קמצן, כי אני מאמין בשחקנים שלי. אני חייב לעשות דאבל", התבדח.

עומרי גנדלמן הוסיף במסיבת העיתונאים למשחק: "כל משחק הוא שונה, נתכונן ונלמד את אנגליה כדי לבוא הכי מוכנים, אנחנו מבחינתנו נבוא עם אותם עקרונות ואותה גישה שהראינו במשחק האחרון וגם עם אותה מטרה מבחינת שלוש הנקודות. עמדת הבלם? אני מרגיש מאוד בביטחון בתפקיד הזה, גם כקשר ששיחקתי במחצית השנייה, זה מאוד טבעי בשבילי שתי העמדות האלה".

הרכב משוער: דניאל פרץ, כרם ג'אבר, סתיו למקין, עומרי גנדלמן, גיל כהן, רוי רביבו, יואב הופמייסטר, איתן אזולאי, אוסקר גלוך, עוז בילו, דור תורג'מן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן ישראל הצעירה גיא לוזון. דני מרון
מתמודד עם דילמות. גיא לוזון/דני מרון
ג'ייקוב ראמזי שחקן נבחרת אנגליה הצעירה. Visionhaus, GettyImages
ימשיך בהרכב. ראמזי/GettyImages, Visionhaus

נבחרת אנגליה

אחרי הניצחון על צ'כיה במחזור הראשון, אנגליה מקווה לשמור על המאזן המושלם ואולי להבטיח את הכרטיס לרבע הגמר. המאמן לי קארסלי יחסר מחר את המגן מקס ארונס שלא חש בטוב וגם טומי דויל, שלא שותף מול צ'כיה, נפגע באימון ולא ייכלל בסגל.

קרסלי עשוי לפתוח מחר עם אמיל סמית' רואו וכשנשאל על כך במסיבת העיתונאים השיב: "השקענו המון זמן בבניית הסגל, כדי לוודא שיש לנו אפשרויות רבות ומגוונות. יש לנו יותר מתכנית משחק אחת וחשוב שיהיו לנו שחקנים שונים. ישראל היא נבחרת מאוד מאורגנת, שנלחמת ויכולה לנצח כל אחת - אסור לנו לזלזל".

הרכב משוער: ג'יימס טראפורד, ג'יימס גארנר, טיילור הרווד-בליס, לוי קולוויל, לוק תומאס, אנחל גומס, קרטיס ג'ונס, ג'ייקוב ראמזי, נוני מדואקה, מורגן גיבס-ווייט, קמרון ארצ'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully