וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם ה-30 בתולדותיה: מילאנו אלופת איטליה

הקבוצה של אטורה מסינה זכתה שנה שנייה ברציפות בתואר עם ערב ענק של דאטומה (16 נק' ו-4 ריב') ושילדס (10 נק', 5 ריב' ו-5 אס') שהובילו את האדומים ל-55:67 על וירטוס בולוניה בסיכום 3:4 בסדרת הגמר

תקציר משחק האליפות של אולימפיה מילאנו: ניצחון 55:67 על וירטוס בולוניה/ספורט1

אחת מסדרות הגמר המרתקות שהיו בשנים האחרונות בפלייאוף הכדורסל האיטלקי הסתיים הערב (שישי) כשמילאנו זכתה באליפות שנייה ברציפות ו-30 בתולדותיה עם 55:67 על וירטוס בולוניה ב-3:4 בסדרת הטוב מ-7 משחקים.

לאחר שכל קבוצה שמרה על יתרון הביתיות בכל משחק בסדרה, קבוצות הפאר של הכדורסל האיטלקי הגיעו למשחק שביעי ומכריע בצפון איטליה אצל הקבוצה של אטורה מסינה, שזכה הערב באליפות השישית שלו בסך הכל בארץ המגף.

המארחת פתחה בסערה ורצה ל-6:21 מהיר שהסתיים לקראת סוף הרבע הראשון כשבילי בארון (11 נק') הוביל את מילאנו ליתרון 9:21 שהראה שהמשחק השביעי בסדרה הוא לפרוטוקול בלבד. טוקו שנגליה החזיר את האורחת לעניינים (13 נק', 4 ריב' ו-3 אס') עם 10 נקודות מהירות בפתיחת הרבע השני וכשקבוצתו ירדה בפיגור 38:29 להפסקה, הייתה תחושה שבולוניה יכולה לחזור למשחק.

ניקולו מלי מילאנו. GettyImages
אליפות שנייה ברציפות. מלי/GettyImages

הרבע השלישי היה דל במיוחד כשוירטוס הצליחה לקלוע רק 5 נקודות מול 10 של מילאנו, אבל ברבע האחרון זה היה לואיג'י דאטומה (16 נק' ו-4 ריב') שדהר יחד עם שאבון שילדס (10 נק', 5 ריב' ו-5 אס') ליתרון שצמח והגיע עד הפרש 18. בדקות האחרונות האורחת עוד הצליחה לצמצם את הפער, אבל זה לא הספיק והיא ראתה את מילאנו עם זכייה שנייה ברציפות באליפות איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully