וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א הכריזה: גביע העולם למועדונים ב-2025 יהיה בארה"ב

ארגון הכדורגל העולמי הודיע כי המפעל שישנה את הפורמט באותה שנה יכלול 32 קבוצות, ביניהן הזוכות האחרונות בליגת האלופות, בקופה ליברטדורס וקבוצות נוספות ממרכז וצפון אמריקה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.6/ספורט1

המונדיאל בארצות הברית, קנדה ומקסיקו יהיה רק בקיץ 2026, אבל הערב (שישי) פיפ"א הודיעה על אירוח הפורמט החדש של גביע העולם למועדונים שישנה את פניו החל משנת 2025, כשהטורניר יכלול 32 קבוצות ובמבנה רחב ויוקרתי יותר בארצות הברית.

לפי הפורמט החדש, 12 קבוצות אירופאיות יהיו בטורניר, כששלוש הזוכות האחרונות בליגת האלופות - צ'לסי, ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי - כבר למעשה הבטיחו את השתתפותן, ואליהן תצטרף הזוכה בליגת האלופות ב-2024 ועוד 8 קבוצות נוספות לפי הדירוג של אופ"א באותה שנה.

קבוצות נוספות שאושרו הן פאלמיירס ופלמנגו מברזיל אחרי הזכיות בקופה ליברטדורס, כמו גם מונטריי ולאון שזכו בגביע האלופות של הקונקאקאף ב-2021 ו-2023. סיאטל סאונדרס תהיה הנציגה של ליגת ה-MLS, ובהמשך לקראת הטורניר עצמו, יוכרזו קבוצות נוספות.

גביע העולם לקבוצות, אבו דאבי. רויטרס
פורמט חדש, יתחרה בליגת האלופות? גביע העולם למועדונים/רויטרס

כאמור, ארצות הברית נבחרה כבר לארח ב-2024 את הקופה אמריקה, ב-2025 את גביע העולם למועדונים וב-2026 את המונדיאל, במה שמראה על המטרה של המדינה מצפון אמריקה ופיפ"א להכניס את השוק המערבי עוד יותר לתמונת הכדורגל העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully